Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo, Ik ben Ko uit Vlissingen. Na een paar maanden hier van alles gelezen te hebben ga ik me zelf nu maar eens voorstellen. Ik heb sinds eind december een zwarte kia sorento 2.4 adventure van december 2005. Voorzien van sidebars, kenwood 2-din radio/navigatie, parrot, parkeersensoren achter. 2 weken geleden zijn er nieuwe parkeersensoren opgegaan, voor en achter want de vrouw is niet zo heel groot en de auto wel vindt zij :oops:. We hadden een opel corsa maar ook 2 oudduitse herders (teefje 3 jaar en reu van 11 maanden). Deze combinatie was niet zo confortabel dus er moest een andere auto komen. Mijn vrouw wilde ook hoger zitten in een auto dus uiteindelijk op de sorento uitgekomen. Ik moet zeggen, ik heb er geen seconde spijt van gehad.....

Posted

Hallo Ko,

Welkom op het forum!

Een flinke overstap van een O.el Corsa naar een Kia Sorento. Dat zijn toch 2,5 maatjes groter volgens mij.

Veel rijplezier, maar ook veilige km's toegewenst!

Foto's willen we natuurlijk wel zien h

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo Ko,

Welkom op de clubsite, al heb je al een flinke periode van meelezen achter de rug. Ik ondersteun de oproep van Smart hierboven, die graag een paar foto's zou willen zien van je Sorento.

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Posted

Welkom op de deze clubsite / forum en veel succes met je Kia Sorento en we zien graag foto's.

PS: leuk om te lezen dat er nog iemand uit Zeeland is, die actief (beginnend) op de deze Kia clubsite / forum. :P:wink:

Posted

Hallo Prutser,

ik heb ook een paar jaar een Sorento gereden, en pas sinds kort een Venga. Maar niet alleen je smaak wat betreft de auto is prima, maar ook de honden!!! Tot vorig jaar februari had ik een Oudduitse Herder en ik moet zeggen ik mis haar nog iedere dag. Aska was een fantastische hond, heb nog nooit een fijnere hond in huis gehad.

Jammergenoeg kan ik me ivm mijn werk niet veroorloven weer een grote hond te nemen, maar mocht het weer mogelijk zijn, dan toch zeker weer een Oud duitse herder!!

(gebruik je voor de jonge hond een loopplank, of mag hij er al zo inspringen?? ik heb voor Aska, ze is 13 geworden, altijd een loopplank gebruikt omdat de Sorento toch flink hoog is..)

Posted

Bedenk nu na jullie vraag om foto`s van de auto dat ik die nog geeneens heb. Ik zal er een paar maken en hier plaatsen.

Zal de honden erbij laten poseren. Hanne, waar kwam Aska vandaan?

Onze komen van de flammert en van de schwartzen panther. Nu niet lachen allemaal, ze heten Kjella von de Flammert en Geronimo Skylars Hero von den schwarten Panther, maar voor ons is het Ishtar en Skylar. En de loopplank komt er aan.....wel een beetje off topic geloof ik, maar ja ben best wel trots op ze ....en op de auto natuurlijk ook !!!

Guest Jantje
Posted
Bedenk nu na jullie vraag om foto`s van de auto dat ik die nog geeneens heb. Ik zal er een paar maken en hier plaatsen.

Zal de honden erbij laten poseren. Hanne, waar kwam Aska vandaan?

Onze komen van de flammert en van de schwartzen panther. Nu niet lachen allemaal, ze heten Kjella von de Flammert en Geronimo Skylars Hero von den schwarten Panther, maar voor ons is het Ishtar en Skylar. En de loopplank komt er aan.....wel een beetje off topic geloof ik, maar ja ben best wel trots op ze ....en op de auto natuurlijk ook !!!

ag mijn honden heten cherie, gizmo, ayla en turbo.. en hier in het dorp woont een vent met 2 bouviers met de naam land en rover.. je raad het al, een land rover freak :mrgreen:

Posted
Onze komen van de flammert en van de schwartzen panther. Nu niet lachen allemaal, ze heten Kjella von de Flammert en Geronimo Skylars Hero von den schwarten Panther, maar voor ons is het Ishtar en Skylar.

Lachen ?? Waarom ?? Omdat er eisen gesteld worden aan de namen van rashonden ??

Vraag me wel af wat de eisen hier waren ;)

Posted
We hadden een opel corsa maar ook 2 oudduitse herders (teefje 3 jaar en reu van 11 maanden).
Uit de namen van de honden van Prutser (What's in a name) leidt ik af dat het om Husky's gaat met die mooie blauwe priemende ogen? Maar is dat ook zo?

Ehhhhhh waar haal je dat vandaan ?? Niet zo een Smart opmerking ;)

Posted
Ehhhhhh waar haal je dat vandaan ?? Niet zo een Smart opmerking ;)

Kijk, 'what's in a name' geldt dus soms ook voor mij!:mrgreen:

Posted

Oudduitse herders zijn, een beetje kort door de bocht, duitse herders met een lange vacht...

en prutser... ik heb nog een stevige loopplank over.....