BL1987 Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Heren, heb zins afgelopen vrijdag een Pro_cee'd seven, alles werkt alleen heb soms problemen dat mensen mij niet kunnen horen als ik hun bel, heb ik misschien iets over het hoofd gezien wat ik moet aanzetten. hopelijk kunnen jullie mijn helpen mvgr. Barry Loerakker Quote
rednAS77 Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Zelfde probleem heb ik ook. De ene keer kan ik een gesprek van 10 minuten voeren zonder dat er iets aan de hand is. Keer erna kan ik na 1 minuut gsm weer in de hand nemen. Quote
Yobaco Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Heren,Barry Loerakker Heer, er zijn hier ook dames maar meerdere personen hebben er last van waaronder ik. Wie weet met de update gaat het beter Gr Yolanda Quote
BL1987 Posted April 19, 2010 Author Posted April 19, 2010 Sorry dames ja laten we hopen dat de update beter is. Gr. Quote
BL1987 Posted April 20, 2010 Author Posted April 20, 2010 De kia-dealer zou mij op de hoogte houden voor de update van het navigatie systeem (ned versie) dus dan post ik het hier ook eventjes Quote
elsmick Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 hier zelfde probleem, slecht te verstaan de ene keer treed het sneller op dan de andere keer. Dit geldt voor alle toestellen die heb getest. iPhone , Nokia E-71, BlackBerry 9000 Bold en BlackBerry 9700 Bold Quote
triaxis Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 ook ik heb hier last van. mijn bevindingen zijn dat als je de airco uitzet, de kwaliteit van de verbinding gewoon goed is. airco aan > direct storing / onverstaanbaar. ben benieuwd of dit bij jullie ook zo is... Quote
snackey Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Ik heb op dit forum gelezen dat de update deze week (is net afgelopen) zou komen. Wie weet er meer?? Het zou de update zijn voor de BT-radio. Quote
Ton K Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Ik heb op dit forum gelezen dat de update deze week (is net afgelopen) zou komen. Wie weet er meer??Het zou de update zijn voor de BT-radio. Het moest in april gebeuren , ik zal maandag even naar mijn dealer bellen. Gr. Ton Quote
MNZ Posted May 5, 2010 Posted May 5, 2010 Hoi, ik heb het probleem ook met mijn Pro Cee'd 7. Dealer gebeld en blijkt bekend probleem te zijn waar een update voor is. Ik heb inmiddels een afspraak staan om deze update te laten uitvoeren. Wat me daarnaast ook opvalt, en wat ook eerder is aangegeven, is dat de audio instellingen niet onthouden worden. Ik zet vaak het navigatiegeluid uit (de aardige engelse dame) maar telkens als ik de auto opnieuw aanzet moet ik dat weer doen. Beetje onhandig. Ik zal dit tijdens mijn afspraak ook even aankaarten. Verder ben ik dik tevreden over de auto. Groet, Quote
BL1987 Posted May 6, 2010 Author Posted May 6, 2010 Dus dat betekent dat de Update er eindelijk is, ik ga meteen mijn delaer mailen voor een afspraak Quote
Recommended Posts