Tippmann85 Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Hoi kia folks, Heb een tijdje heel digitaal web gezocht naar een sportdemper voor mijn picanto. Helaas is er weinig voor de 2009/2010 model te vinden. Wat er wel is moet je bevestigen onder de bumper met kans dat je makkelijk de drempel raakt! Anders moet je je bumper gaan bewerken of veranderen! Laatst genoemde wou ik helemaal niet doen. Uit eindelijk een sierstuk gevonden en geplaatst. Na wat uitproberen en knutselen heb ik een andere geluid kunnen krijgen. Normaal krijg je met een sierstuk geen geluid als van een sportdemper. :D Quote
Tazteam Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Zelf hebben wij de kleinste Sebring demper laten plaatsen. Klinkt een lekkerder dan de orginele demper, nu gaat het geluid lekker laag. Nooit geen problemen gehad met drempels oid, de nieuwe demper is kleiner dan de originele demper. Quote
Tippmann85 Posted April 21, 2010 Author Posted April 21, 2010 Zelf hebben wij de kleinste Sebring demper laten plaatsen.Klinkt een lekkerder dan de orginele demper, nu gaat het geluid lekker laag. Nooit geen problemen gehad met drempels oid, de nieuwe demper is kleiner dan de originele demper. hoi, heb je toevallig een foto waar de uitlaat te zien is? Quote
Tazteam Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Duidelijk te zien dat hij ver onder de auto verdwijnt. Nu hebben we ook een extra uitloop eraan gemaakt zodat hij onder de bumper vandaan komt, dit om een nieuw te starten projekt wat extra ruimte te geven. Quote
Tippmann85 Posted April 21, 2010 Author Posted April 21, 2010 (edited) Duidelijk te zien dat hij ver onder de auto verdwijnt.Nu hebben we ook een extra uitloop eraan gemaakt zodat hij onder de bumper vandaan komt, dit om een nieuw te starten projekt wat extra ruimte te geven. Ziet er niet slecht uit! Hier een foto van internet van de sierstuk die ik erop heb geplaatst. Edited April 22, 2010 by Alex VB Quote
Tazteam Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 Het zelfde sierstuk zit er bij ons ook op :oops: Maakt idd een ander geluid, misschien omdat de uitlaatgassen tegen het uitloopje aan slaan?? Quote
Tippmann85 Posted April 22, 2010 Author Posted April 22, 2010 Het zelfde sierstuk zit er bij ons ook op :oops:Maakt idd een ander geluid, misschien omdat de uitlaatgassen tegen het uitloopje aan slaan?? Leuk zeg dat je het ook hebt!! Het klopt helemaal! Sierstuk heeft twee openingen! Opening bij de bocht (zwarte gedeelte) en chroom gedeelte. De uitlaatgas wordt dus uit twee plekken vrij gelaten! Dit geeft een unieke sound mix. Van mij heb nog eens ingekort. Vroeg mij ook af of er een picanto meeting georganisserd kan worden! Leuk om zo de leden van kiaclub met een picanto personelijk te ontmoeten en kennis uitwisselen. Owja, kwam een mooie filmpje tegen op YouTube van je auto! Petje af en respect voor uw tuning werk! Spreek je..... Quote
Guest Daiz Posted April 23, 2010 Posted April 23, 2010 Ik heb een DTM-uitlaat eronder liggen, en herrie dat die maakt Ben er erg tevreden mee!!! Gr Daiz Quote
Recommended Posts