Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sinds dit weekend ben ik ook in het gelukkige bezit van een fraaie Sportage Adventure. Wellicht ben ik wat voorgedrongen maar 14 dagen geleden heb ik besloten te kopen en vond in de vrije(!) voorraad bij de dealer in Schelluinen (Gorinchem) precies de auto (zwart, 4WD) die wij wilden en deze is twee weken later afgeleverd. Alleen trekhaak, radio en spatlappen zijn bijgeplaatst en verder "pimpen" zit niet in de plannen.

De eerste ervaring was het "King of the Road" gevoel en een heerlijke rij ervaring met deze 1500 kg ijzer. Hij voldoet dus helemaal aan mijn hoog gespannen verwachtingen. Later moet er nog een caravan achter komen, maar dat moet nog even wachten.

ik houd de gemeenschap op de hoogte van de ontwikkelingen.

vriendelijke groet,

Wim ten Hoope, Zoetermeer

Posted

Proficiat met je nieuwe auto !!!!

En als je geluk hebt, dan is de auto snel in je bezit, dat zie je nu maar.

Dus veel rijplezier en vooral heel veel veilige kilometers met je nieuwe wagen.

Philip

Posted

Hoi Wim,

Dat is nog eens supersnel en is wat anders dan de verhalen die ik wel eens op het forum lees van ellelange wachttijden van aflevering. Toppie hoor!

Heel veel plezier en vele veilige kilometers met je/jullie mooie bolide.

Groeten,

Barry

Guest Herman
Posted

Veel plezier en veilige kilometers! Maak je ook een dagboekje aan? Staat nog geen zwarte sportage in :wink:

Posted

Ga ik zeker doen. Eerst even een paar leuke foto's in plaats van de dealerplaatjes die ik nu heb en uiteraard de eerste ervaringen verwerken. Zo zonder info wordt het zo'n kaal verhaal.

Tot later