Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Momenteel rijdt ik een Mazda6. Niks mis met die auto, integendeel. Maar na een paar jaar begint het bij mij altijd te "jeuken" en ben ik in voor iets nieuws.

En toen kwamen daar de foto's langs van de nieuwe Kia Sportage.

Dat lijkt me dus wel een mooie opvolger voor mij.

Als ie het wordt zal het nog wel een jaartje duren want mijn Mazda is van 2008 en een geldboom heb ik nog niet ontdekt mijn tuin :mrgreen:

Tegen die tijd is ook bekend hoe de Sportage gaat verkopen. Ik verwacht er best wat van.

Wmb moet een auto goed verkopen (voor de restwaarde), maar niet te goed, want dan ben je zo'n kuddevolger.

Over een jaar is er misschien ook wel meer te kiezen qua motoren en zo.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo KSprtg,

Welkom op de clubsite van Kia. Ja, dat 'jeukgevoel' komt mij erg bekend voor, het overvalt me ook met zekere regelmaat. Maar je Mazda is nog wel wat jong om nu de deur al uit te doen, dus is het inderdaad verstandiger om een jaartje te wachten en de ontwikkelingen rond de Sportage goed te volgen. Daarvoor ben je hier aan het goede adres!

Met vriendelijke groet,

GreyGriffin

Geplaatst

Aller eerst welkom op deze clubsite / forum en leuk dat je interesse heb in het merk Kia.

Het is precies zoals GreyGriffin schrijft, het is beter om nog een jaartje te wachten, anders is de waarde afschrijving van je Mazda heel gevoelig :-(.

Maar ook ik moet toegeven dat het bij mij ook wel eens kriebelt, voor wat betreft nieuwe auto's :-).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...