erikenangelique Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Hoi wij zijn Erik en Angelique. We hebben een Venga gekocht,maar zitten te wachten tot ie geleverd word. Quote
tonisaez Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 ik ook ik wacht vanaf 20-02 en ik wil mijn venga hebbeeeeennn nuuuuuuu!!!!! Quote
teombor Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Erik en Angelique, Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe Venga. We hebben het idee dat jullie daar geen spijt van gaan krijgen. Welke uitvoering/kleur hebben jullie besteld? Zelf gingen we ook naar de Kia dealer met het plan om een Venga aan te schaffen, maar we kwamen tot de conclusie dat een Cee'd SW voor ons meer geschikt is. Vorige week is die afgeleverd en tot nu toe vinden we het een buitengewoon plezierige auto om in te rijden. Veel plezier met de Venga (nog even geduld) en veel veilige kilometers toegewenst. vriendelijke groet, Ellie en Rob. Quote
Smart Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Waarom zouden jullie het beter hebben dan ik.....hahaha! Ik heb vorige week woensdag een Venga X-ecutive besteld en moet wachten tot eind juli a.s. is mij verteld. I hope so....! Gefeliciteerd met jullie aanschaf, we gaan het zien. Be carefull outthere! Quote
erikenangelique Posted May 21, 2010 Author Posted May 21, 2010 Erik en Angelique, Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe Venga. We hebben het idee dat jullie daar geen spijt van gaan krijgen. Welke uitvoering/kleur hebben jullie besteld?Zelf gingen we ook naar de Kia dealer met het plan om een Venga aan te schaffen, maar we kwamen tot de conclusie dat een Cee'd SW voor ons meer geschikt is. Vorige week is die afgeleverd en tot nu toe vinden we het een buitengewoon plezierige auto om in te rijden. Veel plezier met de Venga (nog even geduld) en veel veilige kilometers toegewenst. vriendelijke groet, Ellie en Rob. Quote
erikenangelique Posted May 21, 2010 Author Posted May 21, 2010 hoi we hebben de venga extra met extra opties champange kleur Quote
Woeper Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Gefeliciteert met jullie aanschaf en welkom op de deze clubsite / forum. Wij hebben onze Kia Venga 16 april j.l. opgehaald en hij bevalt prima, o'ja wij hebben een X-Tra met comfort pack en in de kleur Champagne zilver. Quote
antonief Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Gefeliciteerd met jullie aankoop en heel veel rijplezier toegewenst. Quote
Recommended Posts