Jump to content

Recommended Posts

Posted

Erik en Angelique, Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe Venga. We hebben het idee dat jullie daar geen spijt van gaan krijgen. Welke uitvoering/kleur hebben jullie besteld?

Zelf gingen we ook naar de Kia dealer met het plan om een Venga aan te schaffen, maar we kwamen tot de conclusie dat een Cee'd SW voor ons meer geschikt is. Vorige week is die afgeleverd en tot nu toe vinden we het een buitengewoon plezierige auto om in te rijden.

Veel plezier met de Venga (nog even geduld) en veel veilige kilometers toegewenst.

vriendelijke groet,

Ellie en Rob.

Posted

Waarom zouden jullie het beter hebben dan ik.....hahaha!

Ik heb vorige week woensdag een Venga X-ecutive besteld en moet wachten tot eind juli a.s. is mij verteld. I hope so....!

Gefeliciteerd met jullie aanschaf, we gaan het zien.

Be carefull outthere!

• 2 weeks later...
Posted

:lol:

Erik en Angelique, Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe Venga. We hebben het idee dat jullie daar geen spijt van gaan krijgen. Welke uitvoering/kleur hebben jullie besteld?

Zelf gingen we ook naar de Kia dealer met het plan om een Venga aan te schaffen, maar we kwamen tot de conclusie dat een Cee'd SW voor ons meer geschikt is. Vorige week is die afgeleverd en tot nu toe vinden we het een buitengewoon plezierige auto om in te rijden.

Veel plezier met de Venga (nog even geduld) en veel veilige kilometers toegewenst.

vriendelijke groet,

Ellie en Rob.

Posted

Gefeliciteert met jullie aanschaf :cool: en welkom op de deze clubsite / forum.

Wij hebben onze Kia Venga 16 april j.l. opgehaald en hij bevalt prima, o'ja wij hebben een X-Tra met comfort pack en in de kleur Champagne zilver. :-D