Guest Herman Posted March 16, 2006 Posted March 16, 2006 De Climate control in mijn Sorento werkt naar behoren. Alleen vraag ik mij af na het lezen van andere berichten: Als ik de motor start, begint de Climate Control op het voorraam en de voeten. Na enkele minuten gaat hij naar alleen voeten. Als ik de luchtstroom wil veranderen gaat automatisch de AUTO stand uit. Druk ik deze schakelaar weer in gaat de stand weer naar de voeten. Als de auto op temperatuur is gaat de luchtstroom wel automatisch naar de midden roosters indien nodig, en weer terug. Ook schakelt hij vanzelf de Airco aan indien nodig. Dit zal met het meten te maken hebben. Is het inderdaad zo dat ik niet i.p.v. de voeten de lucht uit de middenroosters wil hebben? Soms kan dit handig zijn i.v.m. beslagen ramen. Quote
Guest Herman Posted March 17, 2006 Posted March 17, 2006 Antwoord reeds in instructie boekje gevonden . Als je handmatig luchtstroom wilt verstellen is het niet automatisch meer haha. Quote
jonge235 Posted March 17, 2006 Posted March 17, 2006 Antwoord reeds in instructie boekje gevonden .Als je handmatig luchtstroom wilt verstellen is het niet automatisch meer haha. nee handmatig is wat anders dan automatisch. Quote
Guest Herman Posted March 17, 2006 Posted March 17, 2006 ^^^^^^^ Wijsneus...moet haast wel familie zijn Quote
Recommended Posts