Patrick79 Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Hallo, weet iemand of er al ontwikkelingen zijn m.b.t. zonwering van bijv. "Sonniboy" of "PrivacyShades"? en dan uiteraard op maat gemaakt voor de SOUL... Greetz, Patrick Quote
Alex VB Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Je moet eens Jo (Ten Oever) lastig vallen. Hij heeft daar volgens mij iemand voor. Anders eens navragen bij Signworld in Schinnen. Ligt direct naast de A76 de afrit voor die van Nuth (komende van Geleen) Komende van Heerlen afrit American Cars Schinnen, dan ff het rondje maken, onder de brug door dan meteen links aan de rechter kant.. Anders navragen bij Laumen( De Beitel) of Venetian Blinds (Kerkrade) Quote
Patrick79 Posted May 10, 2010 Author Posted May 10, 2010 Dat is een heel lijstje met leveranciers, (van eigen merk?) Ik had alleen contact gehad met seddes uit Sittard... zij hadden voor de Soul nog geen zonwering helaas. Onze wagen komt van Jo ten Oever, eind van de maand een beurtje, dan zal ik meteen eens informeren. THX! Greetz, Patrick Quote
KIASOULAP Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Kijk hier eens: http://kia-soul.sgpetch.co.uk/pages/accessories/detail/model=212/category=personalise/accessory=Tailored+Privacy+Styling/id=7005 Quote
Patrick79 Posted May 14, 2010 Author Posted May 14, 2010 Hoi KIASOULAP, dat lijken me alleen schermpjes voor de achterdeuren... Wel het juiste systeem. Ik zoek idd geen folie of scherm dat aan/op het raam vast zit. Zowel Sonniboy als PrivacyShades maken schermen die in de dag van de ramen gemonteerd worden waardoor ze als hor fungeren op het moment dat je het raampje opendoet. Ook prettig voor onze doggies Bovendien is zo'n set dan compleet rondom vanaf de B-stijl incl kleine raampjes en achterruit. Nu maar hopen dat de producent er brood in ziet om ze te maken voor de SOUL. Greetz, Patrick Quote
KIASOULAP Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 ja, had ik gezien, bij PrivacyShades heb ik verleden week een stel besteld voor in de Matiz van mijn echtgenote. Ziet er keurig uit, en is gemakkelijk te bevestigen. Ik heb daar ook gevraagd naar de mogelijkheid voor een Fiat Stilo (van dochterlief). Als er maar genoeg mensen om vragen, wordt er daar ook wat meer vaart achter gezet, bleek zo ongeveer uit zijn antwoord. Blijven bestoken met vragen dus, zou ik zeggen. Hij is vaak snel met reageren, en komt bij mij zeer redelijk over, in zijn e-m@ils... Suc7:smile: Quote
Patrick79 Posted May 19, 2010 Author Posted May 19, 2010 Toch prettig om (nog) een bevestiging te lezen over de kwaliteit en het gemak waarmee de shades aan te brengen zijn... En dan mogen ze nu ook best in productie genomen worden voor de Soul ... Quote
KIASOULAP Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 ja, maar dan moeten er natuurlijk wel wat meer Souls verkocht worden, of Soul-eigenaren informeren naar de mogelijkheden. Ik heb overigens op diverse US-sites oplossingen gezien voor de kleine raampjes achter, echter nog niet voor het achterraam. Mogen ze niet naar buiten kijken dan? Quote
Patrick79 Posted May 20, 2010 Author Posted May 20, 2010 (edited) Mogen ze niet naar buiten kijken dan? Als je op onze doggies doelt... die kunnen als het goed is gewoon door de shades naar buiten kijken. Maar vanwege het minimaliseren van de zoninstraling Edited May 26, 2010 by Patrick79 Quote
Patrick79 Posted May 26, 2010 Author Posted May 26, 2010 (edited) Er is nieuws! Niet helemaal waar ik op gehoopt heb, maar toch een lichtpuntje voor alle Soul-rijders die best ge Edited May 27, 2010 by Patrick79 Quote
KIASOULAP Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Oh, als het bij mij in de auto te warm wordt, doe ik gewoon de airco aan... Ook geen last van insecten...:lol: Quote
Patrick79 Posted May 27, 2010 Author Posted May 27, 2010 Oh, als het bij mij in de auto te warm wordt, doe ik gewoon de airco aan... Ook geen last van insecten...:lol: en bedankt Wanneer we zonder honden zijn dan is dat inderdaad een optie Met honden veranderd dat een beetje want als we een tijdje in de auto zitten dan lijkt Quote
KIASOULAP Posted May 27, 2010 Posted May 27, 2010 geeft niet, begrijp je wel;-) ik hoop dat het lukt om deze te vinden, dan wel aan te kopen... Quote
FromSoulToVenga Posted June 26, 2011 Posted June 26, 2011 Er is nieuws! Niet helemaal waar ik op gehoopt heb, maar toch een lichtpuntje voor alle Soul-rijders die best ge�nteresseerd zijn in op maat gemaakte zonwering. Let op de compleetheid van de set, vanaf de B-stijl rondom incl achterruit en kleine ruitjes... Er wordt ingemeten/geproduceerd bij een minimum van slechts 25 bestellingen! Dus ben je nog aan het twijfelen "google" Sonniboy of Privacy Shades... kijk op www.autozonweringshop.nl (of een van de andere leveranciers) en overtuig jezelf! Ik heb geen aandelen... helaas zou ik bijna zeggen, maar wil wel graag dit product in onze Soul. Het grote voordeel t.o.v. getint glas of folie is o.a. dat deze shades, bij geopende ramen als ook insectenwering werken! Hier en daar (andere fora) heb ik stukjes gelezen over mogelijke korting bij grote (collectieve) bestellingen... wie weet... Groetjes, Patrick Hallo Patrick, Heb je toevallig nog veel reacties gekregen buiten het forum om , met belangstelling voor een set privacyshades , of heb je al iets anders gevonden? Ik ben namelijk best wel geïntresseerd. MvG Walther Quote
truckertje Posted July 1, 2011 Posted July 1, 2011 Hoi Walther, Wij hebben de privacyshades gewoon bij de dealer besteld. En dan zit er ook zo'n tas bij waar je ze eventueel in de winter in zou kunnen doen. Wij vinden ze zelf heel netjes. Groetjes Marian Quote
FromSoulToVenga Posted July 7, 2011 Posted July 7, 2011 Beste Soulmate's Tijdens mijn speurtocht naar privacyshades voor de KIA SOUL ben ik in contact gekomen met Jocam Outdoor Supplies en heb gemaild met Leandros van Wingerden. Ik heb deze gevraagd of hij misschien aan privacyshades kon komen en hem gevraagd of hij de fabrikant kon inlichten dat er wel degelijk vraag naar is (op verschillende forums gezien). Het antwoord wat ik kreeg staat hieronder, lijkt me hoopvol. Wellicht als andere geïntresseerden ook een mailtje willen sturen met de vraag om privacyshades vanaf de B-stijl (achterportierramen, kleine zijramen en achterraam)voor de KIA SOUL, zodat hij de vraag kan doorspelen naar de fabrikant, bestaat de kans dat ze snel in de productie zouden kunnen worden genomen. MvG Walther "Geachte heer, mevrouw, Ik heb de links doorgestuurd naar de fabrikant en inmiddels bericht terug ontvangen dat zij het model in overweging nemen, zodra dat ik verder bericht ontvang omtrent dit model ontvangt u uiteraard een e-mail van mij. Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben, indien u verdere vragen hebt of aanvullende informatie benodigd vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet / Kind Regards / Med vänliga hälsningar, Jocam Outdoor Supplies - Leandros van Wingerden - llvwingerden@jocam.nl - www.jocam.nl" Quote
Recommended Posts