sten Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 hallo iedereen heeft iemand van jullie een gedacht op welke webshop ik een bodykit kan bestellen voor een kia cee'd sw 2009? alvast bedankt
thunder Geplaatst 26 December, 2012 Geplaatst 26 December, 2012 Hallo iedereen, Omdat ik wil weten of het ook mogelijk is om wat meer Vlaamse Kia rijders aan te trekken heb ik een forum aangemaakt. Via deze manier hoop ik dat er nogmeer mensen zowel hier als op het belgische gedeelte gaan zitten. Zodat er ook wat meer meetings in Belgi�unnen worden georganiseerd. Ik hoop dat niemand zal denken dat ik een soort van "concurrentie" wil opwekken, want ik ben gewoon een Kia fan en ik zou eens wat meer Kia rijders in de buurt willen leren kennen. Hopelijk zijn er wat meer mensen die ook interesse hebben hierin. Met vriendelijke groet Brecht hallo ik zou graag in een kia club terecht komen maar weet nie echt goe hoe dat werkt en ik rij met een witte kia proceed model 2011 en ook wat aan gewerkt zou jij mij kunnen laten weten hoe ik mij lid kan maken bij jullie ik woon in westvlaanderen vriendelijke groetjes van christof
Aanbevolen Berichten