Jump to content

Belgische forum van Kia

Private

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Omdat ik wil weten of het ook mogelijk is om wat meer Vlaamse Kia rijders aan te trekken heb ik een forum aangemaakt.

Via deze manier hoop ik dat er nogmeer mensen zowel hier als op het belgische gedeelte gaan zitten.

Zodat er ook wat meer meetings in Belgi

Edited by Private
  • Like 1

Zo lijkt het me ook een uitstekend idee een DOETINCHEMS KIA FORUM in het leven te roepen.

Hebben die daar onderling ook een beetje aansluiting.

Sorry maar doetinchems? Ik kan niet helemaal volgen. Maar het lijkt me alsof je toch niet echt voor het idee bent.

*EDIT*

Precies gemerkt dat het een nederlandse gemeente is. Maja swat, als jullie een vlaamse indeling maken zou ook al handig zijn. Maar het is toch vreemd dat er amper Belgen hierop zitten en ik in mijn buurt al minstens 5 pro_cee'ds heb zien rondrijden.

Edited by Private

Zo lijkt het me ook een uitstekend idee een DOETINCHEMS KIA FORUM in het leven te roepen.

Hebben die daar onderling ook een beetje aansluiting.

Prettig dat die UTRECHTENAREN zo openhartig zijn met hun gevoelens, weet je meteen waar je aan toe bent!

Prettig dat die UTRECHTENAREN zo openhartig zijn met hun gevoelens, weet je meteen waar je aan toe bent!
Nja, misschien zijn er wel mensen die hier iets in zien. Ik zal zien, anders gaat het een pro_cee'd forum worden.

HaHa,

nou even zonder dollen dan maar.....

Nee, ik vind het niet zo'n goed idee die versplintering...

Het merk Kia is nou niet bepaald zoiets als VW en heeft een veel kleinere gebruikersgroep (en dus forumleden)

Dat we hier nou juist met Belgen EN NL-lers zitten lijkt me juist een pr

Guest Jantje

kom op jongens, ik vindt dat we hem best even mogen helpen om het aparte belgische forum daar opgestart te krijgen.

Ik vindt het niet erg om op 2 forums te moeten kijken :)

Als Nederbelg heb ik me maar eventjes aangemeld. Ik heb eventjes gekeken voor Private naar de aantal Belgen hier op dit forum en de verhouding is 1 Belg op 6 Nederlanders.. Dan heb ik het over alle geregistreerde leden.

@Private: Maar heb je daar dan een apart forum voor nodig? En wil je dit dan alleen organiseren voor Belgische Pro-Cee'd rijders of ook voor de NL-rijders?

Wanneer het laatste het geval is, dan is mijns inziens je moeite voor een apart forum misschien voor niets. Zijn er wel voldoende Pro Cee'd rijders in Belgi

Edited by Smart

@Private: Maar heb je daar dan een apart topic voor nodig? En wil je dit dan alleen organiseren voor Belgische Pro-Cee'd rijders of ook voor de NL-rijders?

Wanneer het laatste het geval is, dan is mijns inziens je moeite voor een apart topic misschien voor niets. Zijn er wel voldoende Pro Cee'd rijders in Belgi

Is toch logisch dat niet iedere KIA-rijder op het forum komt. Niet iedereen heeft interesse om zich op een forum of club te begeven of aan te melden.

Nja, het is alleszins zo dat ik een massa aan kia rijders heb gezien die ik nog nooit op dit forum heb gezien. Anders moet ik maar is een thread aanmaken binnen de cee'd afdeling hier om de pro cee'd rijders in 1 thread te krijgen.

Je wilt niet weten hoeveel KIA's er hier in Almere rijden en ik denk dat je op 2 handen het aantal leden uit Almere kunt tellen.

Moet ik nu een apart forum maken voor Almere ? Zullen er dan meer Almeerders meedoen ??

Als het aantal belgische leden hoog is kun je altijd nog een extra forum maken.

......Als het aantal belgische leden hoog is kun je altijd nog een extra forum maken.

Ik mis ze nu al........!:-(

Ik vind het geen goed idee om te versplinteren. Laten we de informatie lekker bij elkaar houden. Kijken op 2 fora is niet het probleem, maar een vraag of een probleem op 2 fora plaatsen en tracen, dat wordt wat moeilijker.

Is de animo op dit forum als we eenmaal een KIA hebben nog wel zo groot?. Of is de 'buit' dan al binnen. Bespaar je de moeite van een apart forum. Als je per type KIA wat wilt doen, doe dat dan gewoon op deze kiaclub.

Ik heb mij Pro nu meer dan een maand, maar ik heb nog maar 1 witte Pro gezien. En dan nog toevallig in Elst.

Waar is de rest??????

Guest Jantje
Ik vind het geen goed idee om te versplinteren. Laten we de informatie lekker bij elkaar houden. Kijken op 2 fora is niet het probleem, maar een vraag of een probleem op 2 fora plaatsen en tracen, dat wordt wat moeilijker.

Is de animo op dit forum als we eenmaal een KIA hebben nog wel zo groot?. Of is de 'buit' dan al binnen. Bespaar je de moeite van een apart forum. Als je per type KIA wat wilt doen, doe dat dan gewoon op deze kiaclub.

Ik heb mij Pro nu meer dan een maand, maar ik heb nog maar 1 witte Pro gezien. En dan nog toevallig in Elst.

Waar is de rest??????

2 witte, 1 piston grey en 2 rode in de omgeving groningen

1 zwarte, 1 rode, 1 zilvergrijze en 1 piston grey omgeving hilversum

dat zijn ze wel zo beetje denk ik in heel nederland? :P

Is de animo op dit forum als we eenmaal een KIA hebben nog wel zo groot?. Of is de 'buit' dan al binnen.

Daar heb je wel een punt.

De meeste mensen hebben wel wat anders aan hun hoofd (waan van de dag) om geregeld op zo'n forum te gaan zitten.

De afgelopen 9 maanden was het Venga/Ceed party met een beetje Sorento en Soul hier.

De grootste drukte is dus in aanloop van een nieuw model t/m de eerste maanden van levering en dan wordt het weer wat stiller w.b gebruikers postings.

(Lezers genoeg overigens vaak lid/lezer 1:2 w.b. site bezoek.)

Goed vb'tje is nu de nieuwe Sportage, dat geeft weer vers bloed.

Na december kraken de eerste daken bij vorst dus tot die tijd hebben we genoeg Sportage posters en wellicht staat er ook nog eens nieuwe "Smart" of "bigwade" op.

Zo gaan die dingen.

@Private, probeer het gewoon hier met je activiteiten.

Dat eigen forum gaat je een zee aan tijd (en evt geld) kosten.

Van mij mag de kop Kia Club Nederland boven dit forum per direct veranderd worden in Benelux oid.

Maar daar ga ik niet over.

grtz

Frank

dag private

als je graag wat belgische pro'ceeds of andere KIA's bij elkaar wil krijgen mag je me gerust iets laten weten.

als ik kan zal ik met alle plezier komen.

dit probeer ik ook als er iets in nederland te doen is maar is me nog niet gelukt tot op heden.

Mvg prodavyceed

• 2 years later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...