Beamernl Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Hallo wij zijn gisteren (12-05-2010) eigenaar geworden van Nette Pregio Uit 2005 met 1 ton op de klok. Wij zoeken voor de personalisatie set Lichtmetalen velgen we kunnen nergens de bout afstand vinden wat wel van belang is..... rest van accessoires denken we wel te kunnen vinden maar alle info is welkom! alvast bedankt en zien graag iets retour! Quote
Beamernl Posted May 16, 2010 Author Posted May 16, 2010 zijn er nog meer merken die deze velgenmaat gebruikt?! ik zal zelf ook ff googlen Quote
Beamernl Posted May 16, 2010 Author Posted May 16, 2010 SUPER bedankt! zie alleen dat je eigenlijk alleen orginele LM velgen die kia heeft geleverd kunt monteren! et waarden van partol en ssang yong komen niet eens in de buurt! iemand nog idee die set heeft liggen ergens in den lande?! Quote
ward_loves_kia Posted April 7, 2012 Posted April 7, 2012 SUPER bedankt! zie alleen dat je eigenlijk alleen orginele LM velgen die kia heeft geleverd kunt monteren! et waarden van partol en ssang yong komen niet eens in de buurt! iemand nog idee die set heeft liggen ergens in den lande?! ik weet niet of het nog nodig is maar ik heb hier nog een setje liggen met winterbanden er rond. Quote
Recommended Posts