aena1963 Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Hallo allen, Zie regelmatig in de forums dat de hoop gevestigd wordt op de update's die er zoal al zijn en nog moet komen. Vraag me af of al die problemen die hier zoal besproken worden ook wel aankomen bij KIA. Want als ik die problemen zo zie, mogen er volgens mij elke maand wel een update komen. Of zullen idd al deze problemen meegenomen worden door iemand vanaf KIAclub, die op zijn beurt weer connecties heeft met KIA? Bij de dealer zal sowieso moeten worden aangegeven, maar daar is ook maar weer de vraag of zij er ook wat met doen. Hebben nu 8 weken wachten erop zitten, maar als de Ceed SW CRDi er eindelijk is, welke versie moet er nu, of eigenlijk zal erin moeten zitten? En wat was de vorige versie dan? Nog steeds aftellende, Quote
Guest Jantje Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 De klachten die hier niet gelegd worden, worden door de mensen zelf ook bij de kia dealer neer gelegd. Deze gaan daarmee naar kia nederland. Voor de rest weet ik niks van de updates Quote
Recommended Posts