riodriver Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 hi kiadrivers, is het niet mogelijk om onderdelen/accossiores te verkrijgen tegen kostprijs/korting via de club.[pasje] de kiaownersclub in Engeland hebben het ook. dus misschien een idee Quote
Alex VB Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 Hoi Riodriver, Als we zo iets willen, moeten we inderdaad een "clubpasjes" systeem gaan invoeren. Deze zal dan tegen een bepaalde clubbijdrage verstrekt worden. Ik weet echter niet of de mensen hier op het forum interesse hebben in dit systeem, om kortingen te krijgen bij geselecteerde bedrijven en tegen welke "voorwaarden" Zijn we bereidt om een soort clubbijdrage te betalen? En wat krijgen de betalende leden daarvoor terug? Etc. Dit zijn allemaal dingen waaraan gedacht dient te worden. Ik zou zeggen werk iets uit en we kijken of het kan en/of wenselijk is en/of er mensen zijn die betalend clublid willen worden.. Quote
Venga OK Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 (edited) Hoi Riodriver,Als we zo iets willen, moeten we inderdaad een "clubpasjes" systeem gaan invoeren. Deze zal dan tegen een bepaalde clubbijdrage verstrekt worden. Ik weet echter niet of de mensen hier op het forum interesse hebben in dit systeem, om kortingen te krijgen bij geselecteerde bedrijven en tegen welke "voorwaarden" Zijn we bereidt om een soort clubbijdrage te betalen? En wat krijgen de betalende leden daarvoor terug? Etc. Dit zijn allemaal dingen waaraan gedacht dient te worden. Ik zou zeggen werk iets uit en we kijken of het kan en/of wenselijk is en/of er mensen zijn die betalend clublid willen worden.. Veel nieuwe auto eigenaren op dit forum. Graag de mogelijkheid van forum gebruik zonder pasje (en dus zonder bijdrage) er in houden. Nu is het forum mooi laagdrempelig (om maar een mooi woord te gebruiken:-D) Greot, Peter Edited May 15, 2010 by Venga OK spelfoutje Quote
Recommended Posts