erWINona Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 Wat een heerlijke dag in Nijmegen en omgeving vandaag! Een enorme verrassing dat we op zo'n korte termijn mee konden rijden en een geweldig kado dat het zo genieten was vandaag. TazTeam, bedankt voor jullie snelle actie om ons te introduceren bij de Kia Club Nederland! Andr? Mol, bedankt dat je zo snel positief reageerde op onze deelname aan de rit! Harrie en Twan, en alle andere vrijwilligers die hebben meegewerkt aan de organisatie, bedankt voor een professioneel georganiseerde rit met veel ruimte voor vermaak, in en m?t de auto's! Hans, bedankt voor het kunnen proeven aan het 4x4 rijden met een Sorento! En, last but not least, iedereen bedankt voor jullie positieve reacties op onze deelname aan de Kia Driving Experience 2006! Vandaag heeft zeker bijgedragen aan een goede voorbereiding op het 9-daagse 4x4 avontuur! Voor degene die ons willen volgen, kom langs op onze website www.erwinona.nl Op de nieuwspagina een kort verslag van onze ervaring van vandaag, inclusief wat begeleidende foto's. Wie weet tot ziens! Erwin en Winona, alias het erWINona team
Tazteam Posted March 19, 2006 Posted March 19, 2006 Het was maar een kleine moeite hoor. Je kan beter Milco van de Kia dealer bedanken, want zonder een Kia had je vandaag niet mee kunnen doen. Maar het allerbelangrijkste: jullie hebben enigszins kunnen "voorbereiden" voor wat jullie te wachten staat in Spanje. Heel veel succes en we blijven jullie zeker volgen. Philip en Agnes
AJ Mol Posted March 20, 2006 Posted March 20, 2006 Bedankt voor de positieve berichten Winona en Erwin. Jullie zouden goed passen bij onze club maar dan moeten jullie wel een Kia aanschaffen. Hij staat jullie in ieder geval goed. Ik wens jullie in ieder geval veel succes in Spanje en we zullen jullie volgen tijdens de rit, want ik heb begrepen dat jullie website telkens wordt geupdated, zoals men dat tegenwoordig noemt. Veel plezier en probeer te winnen. Ook voor ons. Andr?, Helma en Erica.
Frans Posted May 1, 2006 Posted May 1, 2006 Hallo Winona en Erwin , Ik heb net nog even jullie site bekeken. www.erwinona.nl Erg leuk en een mooie 2e plaats. Marcella en Frans
Recommended Posts