Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ja daar is ie dan: de eerste parkeerschade:(. En dus niet in de keurig beschermde deuren, maar in het achterscherm.

Weet iemand een goed adres in het midden van het land of in de Achterhoek om dat zonder spuiten (massagetechniek) te laten repareren. Deukje is ca. 2 cm en nagenoeg geen lakschade. Zit wel op een "vouw"

post-2436-1297853152,06_thumb.jpg

Edited by ger.w.
Guest Gerard K
Posted

Hi Ger, ik had ook zo'n klein uitziende (maar voor de maag behoorlijke) schade van een ander z'n deur in mijn deur. Kia Wolters krijgt af en toe zo'n plaat masseur op bezoek, en deze heeft hem er betrekkelijk onzichtbaar uit weten te krijgen. Het metaal wordt nooit helemaal vlak, maar ok, zonder (later) kleurverschil te krijgen moet zo'n zij-flank van bumper tot bumper gespoten worden en dan ben je al snel 900 euries lichter. Nu kost dat ergens rond de 100.

Posted
Hi Ger, ik had ook zo'n klein uitziende (maar voor de maag behoorlijke) schade van een ander z'n deur in mijn deur. Kia Wolters krijgt af en toe zo'n plaat masseur op bezoek, en deze heeft hem er betrekkelijk onzichtbaar uit weten te krijgen. Het metaal wordt nooit helemaal vlak, maar ok, zonder (later) kleurverschil te krijgen moet zo'n zij-flank van bumper tot bumper gespoten worden en dan ben je al snel 900 euries lichter. Nu kost dat ergens rond de 100.

Ik zal eerst eens bij mijn eigen dealer vragen en anders bel ik Wolters wel even. Dank voor je tip

Posted
Ik zal eerst eens bij mijn eigen dealer vragen en anders bel ik Wolters wel even. Dank voor je tip

a.s donderdag ga ik mijn venga wegbrengen naar de plaatwerker om de parkeerschade te herstellen.

Ik heb afgesroken met hem voor 50 euro zwart zonder factuur wordt hij er uitgehaald.

Als ik het op zou geven aan mijn verzekering dan ga ik zo 65 euro meer premie betalen, duurt weer een paar jaar voordat ik weer op mijn maxium no-cleam zit.

Posted
a.s donderdag ga ik mijn venga wegbrengen naar de plaatwerker om de parkeerschade te herstellen.

Ik heb afgesroken met hem voor 50 euro zwart zonder factuur wordt hij er uitgehaald.

Als ik het op zou geven aan mijn verzekering dan ga ik zo 65 euro meer premie betalen, duurt weer een paar jaar voordat ik weer op mijn maxium no-cleam zit.

Da's wat ik zoek. Een zwarte plaatwerker voor een zwarte auto...:-D

Jammer dat ie (denk ik) in Assen woont

Posted

Wordt morgen door het lokale schadebedrijf (schadenet) eruit gemasseerd. Sneller kan niet !!!

Kosten 75 euro

Is minder erg dan de ergernis over zo'n deukje

Posted

Werkelijk onzichtbaar hersteld voor 75 euro.

Had een beetje mazzel dat de auto restyler (zo heet zo'n vogel) vandaag bij de schade hersteller ter plaatse was.

Ben dus 75 euro lichter maar niet meer "verdrietig" en heb weer een strakke voiture.

Nu nog even die voorbumper iets terug laten zetten door de dealer en....weer als nieuw

Posted

Gaat het weer een beetje Ger, niet meer verdrietig?

Posted
Gaat het weer een beetje Ger, niet meer verdrietig?

Weer helemaal happy the peppy

Posted
Knap gedaan als ik naar de deukfoto kijk en jij nu zegt dat er niks meer van te zien is.

Zeker heel knap gedaan, werkelijk niets meer te zien. En dat terwijl de deuk op een "vouw" zat

Maar je moet eens kijken hoe ze dat doen. Deze "collega-masseur" haalt even 600 deuken uit een hagelschade dak: http://www.hanssipman.nl/index.php?op=viewpage&page=10

Guest Jantje
Posted

ik vind het echt knap en ideaal dat mensen dit kunnen. het scheelt zoveel gezeur!