Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ah je bent al eerder met op het forum posten :P.

OT:

Werd wel eens tijd dat de Rio word vervangen, dat ding verkoopt voor geen ene meter meer hier in Nederland mede door zijn relatief hoge prijs, want mensen kiezen denk toch eerder voor een Polo dan een RIO, ik weet niet hoe het in andere landen zit. De Picanto doet het hier nog goed,maar loopt ook wel klein beetje aan zijn einde, hij doet het vooral goed door zijn bizar lage prijs :D (goedkoopste auto van NL). En de designrichting die KIA inslaat moeten er voor zorgen dat het geen lelijke auto's worden.

"de Kia Soul samen met de Cee’d tot de oudste modellen van het gamma behoren. "

Hoe zit het dan met de Carens? Vliegt die eruit?

Edited by Url
Posted

van de carens zal ook wel wat komen of dat voor ons land is weet ik niet ik heb nog niets gezien erover. en over de foto,s zal geen model zijn maar onderdelen ervan bv paneeltjes van de auto.

Posted
van de carens zal ook wel wat komen of dat voor ons land is weet ik niet ik heb nog niets gezien erover. en over de foto,s zal geen model zijn maar onderdelen ervan bv paneeltjes van de auto.

Vind ik ook best hoor :), alles helpt :D, dan laat ik mijn fantasie wel zijn gang gaan om een auto te cre

Posted

Ben wel erg benieuwd hoe de beide nieuwe modellen er uit gaan zien en hoe de aanschafprijzen zich verhouden ten opzichte van de huidige modellen!

Posted

Ik zal ook niemand aanraden een Kia Rio te kopen.

Heb eens gevraagd wat ik voor mijn Rio 1.6 Extreme uit november 2007 terug krijgt.

Hij is in perfecte staat en heeft 25000 gelopen.

Daar wordt je niet blij van als je 10 mille afschrijft in 2,5 jaar.

Ik rij nog maar even door. Dat is me iets te gortig.

Geinformeerd bij meerdere dealers.

Posted

mijn rio is van 7-2007 met 56000 km krijg er 8000 euro voor, ik heb hem als demo gekocht voor 11000 euro twee jaar terug toen stond er 8000 km op.

Posted
mijn rio is van 7-2007 met 56000 km krijg er 8000 euro voor, ik heb hem als demo gekocht voor 11000 euro twee jaar terug toen stond er 8000 km op.

Misschien off topic:

Ik vind zelf de achtervering zeer slap.

Slaat bij verkeersdrempels door.

Volgens de dealer zijn de schokbrekers goed.

Ik vermoed zelf dat de standaard veren zelf te slap zijn.

Heb jij daar ook last van?

Mijn oude Rio uit 2003 met nieuwe Monroe shocks eronder is 100x beter. Die dempt geweldig.

ontopic:

Mijn Pa kocht hem volgens mij voor 16 of 17.000.

Ik kreeg nu tussen de 7 en 7,5 terug.

Misschien als ik verder zoek 8. Maar dat vind ik nog steeds een behoorlijke afschrijving.

Posted

Foto's van de Rio en Picanto zal je niet hebben lijkt me ?

De nederlandse dealers en de pers hebben de auto's al wel gezien op foto's maar er mochten geen camera's bij zijn....

Carens is volgens mij afgelopen zaak... is vast nog wel aan te komen maar krijgt geen opvolging zo ver ik het weet.

Dit jaar komt er ook nog iets leuks uit... ;)

Posted

Hey Url,

Ik heb alvast een nieuwe avatar voor je nieuwe auto.....!