Jump to content

Sidebars

Recommended Posts

Guest Herman
Posted

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een setje side bars met steps.

Nu heb ik 3 merken gevonden en ben benieuwd naar jullie ervaringen of eventueel het weten van de kwaliteit van het chroom.

1. Cobra

2. Tal and Hadas (T&H)

3. Romik

Persoonlijk vindt ik de T&H het mooiste (op de foto's dan) om te zien.

Groeten,

Herman

Guest Herman
Posted
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een setje side bars met steps.

Nu heb ik 3 merken gevonden en ben benieuwd naar jullie ervaringen of eventueel het weten van de kwaliteit van het chroom.

1. Cobra

2. Tal and Hadas (T&H)

3. Romik

Persoonlijk vindt ik de T&H het mooiste (op de foto's dan) om te zien.

Groeten,

Herman

Cobra 585 euro

T & H 449 euro

Romik 425 euro

• 4 months later...
Posted

He,

ik heb zelf de sidebars en pushbar van cobra en na drie jaar zien ze er nog blinkend uit. ( moet wel af en toe ff een beetje op poetsen.) :wink:

Posted

Dat is (ik ga er van uit dat je chromen exemplaren hebt) zowizo wel aan te raden ja :P

Posted

Hallo,

Ik heb sidebars en een pushbar van Cobra. Het chroom is OK, echter de beugels waarmee dit bevestigd is roesten als een gek. Binnenkort zal ik hier eens wat aan doen. Wellicht komt dit ook door het terreinrijden, maar toch... erg jammer.

Guest Herman
Posted

Welkom terug Ferry!!!! Heb met veel genoegen je home-page "doorgespit"

Posted

Mijn Hompage www.xurf4xs.nl is niet echt actueel meer. Zal binnenkort weer eens aandacht aan besteden, maar dit pas nadat ik op vakantie ben geweest.

Binnenkort ga ik met een groep sorento's naar de italiaanse alpen, waar we met de auto's naar de hoogste toppen zullen rijden (vrijwel onbegaanbaar voor normale auto's). Een tour van 5 dagen, helaas zonder camping/hotel. Dit is een echte outdoor tour. Er zijn hier nog heftige offroad stukken te verwachten. Eens zien of we weer heel terugkomen :D

In iedergeval heb ik voldoende opslagcapaciteit voor foto's meegenomen (21 Gb) :shock: ! Dus ik kan voldoende foto's maken.