Guest Herman Posted March 26, 2006 Posted March 26, 2006 Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een setje side bars met steps. Nu heb ik 3 merken gevonden en ben benieuwd naar jullie ervaringen of eventueel het weten van de kwaliteit van het chroom. 1. Cobra 2. Tal and Hadas (T&H) 3. Romik Persoonlijk vindt ik de T&H het mooiste (op de foto's dan) om te zien. Groeten, Herman Quote
firebiker Posted March 27, 2006 Posted March 27, 2006 Hoi Herman Heb je ook ergens prijzen gevonden van deze merken ? Quote
Guest Herman Posted March 27, 2006 Posted March 27, 2006 Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar een setje side bars met steps. Nu heb ik 3 merken gevonden en ben benieuwd naar jullie ervaringen of eventueel het weten van de kwaliteit van het chroom. 1. Cobra 2. Tal and Hadas (T&H) 3. Romik Persoonlijk vindt ik de T&H het mooiste (op de foto's dan) om te zien. Groeten, Herman Cobra 585 euro T & H 449 euro Romik 425 euro Quote
DHHC. Posted August 2, 2006 Posted August 2, 2006 He, ik heb zelf de sidebars en pushbar van cobra en na drie jaar zien ze er nog blinkend uit. ( moet wel af en toe ff een beetje op poetsen.) Quote
Rio-man Posted August 2, 2006 Posted August 2, 2006 Dat is (ik ga er van uit dat je chromen exemplaren hebt) zowizo wel aan te raden ja Quote
xurf4xs Posted August 3, 2006 Posted August 3, 2006 Hallo, Ik heb sidebars en een pushbar van Cobra. Het chroom is OK, echter de beugels waarmee dit bevestigd is roesten als een gek. Binnenkort zal ik hier eens wat aan doen. Wellicht komt dit ook door het terreinrijden, maar toch... erg jammer. Quote
DHHC. Posted August 3, 2006 Posted August 3, 2006 Ja dat is wel zo dat die steunen roesten. Maar ik heb gehoord dat meerdere merken daar last van hebben. Quote
Rio-man Posted August 3, 2006 Posted August 3, 2006 Een beetje hemmerald verf erop smeren wil wellicht helpen? Quote
Guest Herman Posted August 3, 2006 Posted August 3, 2006 Welkom terug Ferry!!!! Heb met veel genoegen je home-page "doorgespit" Quote
xurf4xs Posted August 4, 2006 Posted August 4, 2006 Mijn Hompage www.xurf4xs.nl is niet echt actueel meer. Zal binnenkort weer eens aandacht aan besteden, maar dit pas nadat ik op vakantie ben geweest. Binnenkort ga ik met een groep sorento's naar de italiaanse alpen, waar we met de auto's naar de hoogste toppen zullen rijden (vrijwel onbegaanbaar voor normale auto's). Een tour van 5 dagen, helaas zonder camping/hotel. Dit is een echte outdoor tour. Er zijn hier nog heftige offroad stukken te verwachten. Eens zien of we weer heel terugkomen In iedergeval heb ik voldoende opslagcapaciteit voor foto's meegenomen (21 Gb) ! Dus ik kan voldoende foto's maken. Quote
Recommended Posts