Jump to content

Weer een nieuw lid

Recommended Posts

Hallo allen,

Sinds deze week ben ik de trotse bezitter van een Kia Soul X-tra in de mooiste kleur voor een auto, zwart ;)

Mijn vrouw en ik waren vanaf de eerste aanblik van de Soul helemaal weg van dit model. Gelijk een proefritje gemaakt en toen was het helemaal duidelijk. Dit wordt de volgende....

Het heeft uiteindelijk nog een jaartje geduurd, maar uiteindelijk hebben we afgelopen week onze Soul opgehaald. Echt fantastisch, ben helemaal trots.

Ik dacht misschien dat ik hier nog wel de nodige info kan vinden en delen met mede Kia rijders.

CU on the forum..

Greetz Hardcorps

Guest Jantje

Welkom op het forum en gefeliciteerd met de KIA.

Als je iets wilt weten over de auto dan zijn er hier zat mensen die je kunnen helpen, eventueel ook aan leuke goodies zoals sidebars.

Guest GreyGriffin

Hallo Hardcorps,

Welkom op de clubsite van Kia en gefeliciteerd met je Soul. Bij mij hier in de buurt kopen alle Soul-liefhebbers kennelijk een roomwitte, want zwart ben ik in het wild nog steeds niet tegengekomen. Maar het lijkt me een prima kleur voor deze Kia. Veel plezier ermee!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin