Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allen,

Sinds deze week ben ik de trotse bezitter van een Kia Soul X-tra in de mooiste kleur voor een auto, zwart ;)

Mijn vrouw en ik waren vanaf de eerste aanblik van de Soul helemaal weg van dit model. Gelijk een proefritje gemaakt en toen was het helemaal duidelijk. Dit wordt de volgende....

Het heeft uiteindelijk nog een jaartje geduurd, maar uiteindelijk hebben we afgelopen week onze Soul opgehaald. Echt fantastisch, ben helemaal trots.

Ik dacht misschien dat ik hier nog wel de nodige info kan vinden en delen met mede Kia rijders.

CU on the forum..

Greetz Hardcorps

Geplaatst

Welkom op het forum en gefeliciteerd met de KIA.

Als je iets wilt weten over de auto dan zijn er hier zat mensen die je kunnen helpen, eventueel ook aan leuke goodies zoals sidebars.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Hardcorps,

Welkom op de clubsite van Kia en gefeliciteerd met je Soul. Bij mij hier in de buurt kopen alle Soul-liefhebbers kennelijk een roomwitte, want zwart ben ik in het wild nog steeds niet tegengekomen. Maar het lijkt me een prima kleur voor deze Kia. Veel plezier ermee!

Vriendelijke groet van

GreyGriffin

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...