BL1987 Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Beste leden Zit er over na te denken om mijn kia cee'd seven te verlagen, wat zal het beste wezen, gewoon verlagingssetje bij de kia of via een site een schroefsetje/verlagingssetje bestellen. ik wil de voorkant iets meer naar beneden brengen en achter ook wat verlagen. maar wil de neus wat sportiever naar beneden brengen? iemand advies ik hoor het graag. mvgr, Barry Loerakker Quote
Guest Jantje Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Beste ledenZit er over na te denken om mijn kia cee'd seven te verlagen, wat zal het beste wezen, gewoon verlagingssetje bij de kia of via een site een schroefsetje/verlagingssetje bestellen. ik wil de voorkant iets meer naar beneden brengen en achter ook wat verlagen. maar wil de neus wat sportiever naar beneden brengen? iemand advies ik hoor het graag. mvgr, Barry Loerakker Ik heb gezocht en nog geen goede schroefset ofzo kunnen vinden die voor de ceed is. Bij de kia dealer doen ze er alleen verlaagde veren onder maar dit lijkt mij dan wel gewoon onder de 7 jaar garantie te blijven vallen. Bij een after-market set heb je dit niet meer. Maar een setje van koni ofzo gaat gewoon wel veel langer dan dat mee in principe. Quote
Brutus Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 Schroefset heb ik ook nog niet gevonden en bijgevolg de veren besteld bij de Kia dealer en volgens hen geen problemen met garantie en dergelijke. De veren van bij de dealer bleken ook Eibach veren te zijn en brengen de auto rondom 3,5 cm dichter bij moeder aarde. -3,5cm is ook zowat het maximum dat je kan gaan op de originele veerpoten, anders gaan deze veel sneller slijten. De Eibach veren laten persen is dus geen goed idee... (ik vind veren persen sowieso niet goed, qua veiligheid en dergelijke, maar dat is mijn idee) Quote
prodavyceed Posted May 28, 2010 Posted May 28, 2010 jo de mannen ben ook zo hopeloos op zoek naar een schroefsetje voor op men pro'ceed. maar ik heb goed nieuws gekregen. eind augustus zijn ze leverbaar in belgie (kw en weitec) dus ook wel in nederland denk ik. heb thuis nog een stel veren staan voor op een 1.6 benzine ceed met papieren bij. als iemand ze kan gebruiken dan mag hij ze voor 120 Quote
elsmick Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Na mijn Passat Station sportsline ben ik blij dat ik nu wat hoger op de wielen sta. De Passat kuste bij iedere wat hogere drempel stevig de grond. Voor mij geen verlagingsset totdat de drempel verleden tijd is. Quote
Guest Jantje Posted May 30, 2010 Posted May 30, 2010 Davy weet jij of een set voor 1.6 problemen gaat geven op een 1.4? Quote
prodavyceed Posted May 31, 2010 Posted May 31, 2010 hoi diegene die ik thuis heb liggen werden verkocht voor een 1.4 en 1.6 benzine. voor de 2.0 benzine en de dieselversies zijn er andere geloof ik omdat de auto dan ook zwaarder is groetjes Quote
Recommended Posts