Guest Herman Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 http://www.kia.nl/dealer/amsterdam/files/SUVWeekend.pdf Quote
AJ Mol Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Jammer dat we dit nu pas horen. Vreemd dat ze geen contact hebben gezocht met de Kia Club. Twee jaar geleden hebben we ook iets gezamenlijk gedaan. Het was onze eerste bijeenkomst waar ook daadwerkelijk leden werden ingeschreven. Jammer voor de gemiste kans van Kia Center Amsterdam. We hadden als club hier weer wat leuks van kunnen maken. Quote
Guest Herman Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Ik vond het helaas ook pas vrijdagmiddag in een verloren uurtje Ik ga denk ik wel even kijken, het is er in ieder geval op gericht nieuwe kopers te trekken en minder voor al bestaande KIA rijders denk ik. Quote
Guest Herman Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 Ben even wezen kijken bij het Parijs-Dakar event. Het was niet groot maar wel leuk van opzet. Bij aankomst werd mij direct aangeboden of ik even met een Sorento of Sportage van de dealer het parcours wilde rijden. Indien je nog nooit terrein gereden had ging er eerst een instructeur mee. De man die mij te woord stond zag dat ik al een Sorento heb en zei dat ik ook wel met mijn eigen auto mocht gaan als ik dat wilde. Op mijn aangeven dat ik wel even een rondje met mijn eigen auto ging reageerde hij toch wel verrast. Hij vond het leuk om te horen dat er ook SUV rijders zijn die niet bang zijn voor een beetje vuil Ook was er een soort van "schans" met een hellingshoek van 35 graden. Hier kon je dus met de auto (alleen Sorento) tegenop rijden zodat je het idee had dat je ging kantelen. De begeleider daarbij wist mij te vertellen dat de Sorento 38 graden kan hebben dus dat dit erg veilig was. Toch maar niet gegokt Tevens was er een wipbrug aanwezig die moet simuleren dat je tegen een steile heuvel oprijd en er natuurlijk ook weer vanaf moet. Deze stond echter vast op een trailer in de prut op het middenveld. Pas tegen 1 uur 's middags arriveerde er een shovel om het spul weer vlot te trekken. Leuk georganiseerd, maar toch vooral gericht op trekken van kopers voor de 4wd KIA's. Stonden ook leuke showmodellen waaronder een Tomato versie van de Sorento en Sportage. Vond ik persoonlijk niet zo mooi...een beetje TE. Maar (met alle files mee) toch weer een paar uurtjes onder de pannen geweest. De schans en wip zijn eigendom van een bedrijf die dit organiseerde. Misschien ooit leuk voor een KIA event? De wip kan je ook met een Rio op. Quote
Tazteam Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 Ook wij hebben een modderig middagje achter de rug. welliswaar niet zo extreem als in Amsterdam, maar toch, en met een Picanto. Vandaag een beetje een route gaan maken voor volgend voorjaar , maar je moet een keer beginnen. Lekker een beetje door de modder gebaggerd, dus ook voor NIET 4wd erg leuk . En als wij het met een verlaagde Pica deze route kunnen maken, kan ieder ander model deze route dus ook aan Op een plek geweest waar 4wd rijders hun lol echt opkunnen. Foto's nog niet gemaakt, eerst eens wat afspraken met de terreineigenaar maken, is veel belangrijker. Wel op plaatsen geweest waar het echt mooi is en zeer leuk is om te rijden. Dus wordt vervolgd dan maar Philip,Agnes en Sebastiaan Quote
Guest Herman Posted April 2, 2006 Posted April 2, 2006 kewl . Mocht je het terrein een keer met 4WD willen uitproberen...offer ik me wel op Quote
Recommended Posts