Dirk Aalten Posted April 1, 2006 Posted April 1, 2006 Wil iemand zijn Sorento ruilen voor mijn Joice? Nee! Dan zou ik graag iets willen weten, over een knopje wat naast mijn pook van de automaat zit. Ik heb hem driedehands gekocht, en er zat geen boekje bij. Het knopje heeft 2 functies. Naar achteren is "Hold", en naar voren is iets van "Pwr...?". En nu komt de vraag, wanneer gebruik je die functies? groetjes Dirk Quote
meiners Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 Hallo Dirk Hold is niet verder opschakelen dan 2e versnelling goed voor trekken op hellingen De power is voor sportief rijden, dus langer doortrekken in de versnellingen. Maar gebruik de power stand maar niet !! Ook ik heb sinds een maand een Joice automaat maar met powerknop 1 op 8 en zonder 1 op 9. Auto rijdt lekker maar is wel een zuip schuit ! Bovendien heb ik een probleem met m'n engine lampje Ging plots aan en resetten koste me 89 euro met de mededeling dat er niets loos was. Nu 600 km verder brand hij weer. Reactie van de dealer; Tja die lampjes gaan wat snel aan. We denken dat je spruitstuk iets lekt, is namelijk een Joice probleem. Deze scheuren nogal makkelijk. Maar voor 560 euro maken we hem. Dus echt tevreden ben ik niet helemaal. Groet en succes Quote
Recommended Posts