Xling Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 (edited) Hallo allemaal, Ben geheel nieuw op dit forum en dat komt omdat ik voornemens ben om een Kia Sportage te gaan rijden. Voor 2 jaar terug had ik voor mezelf de keuze gestel, wat doe ik ga ik nog een keer voor snel of voor hoog. De keuze toen viel op snel en dat resulteerde in de koop van een Seat Leon Cupra. Deze auto heb ik 6 mnd gehad en ingeleverd bij de dealer omdat er een knakkend geluid in zat welke ze er niet uitkregen. Toen dezelfde auto, met redelijke bijbetaling, gekocht. Wederom een Leon Cupra maar dan een 310 Limited Edition met tuning van ABT. 310 Pk en 465 Nm koppel. Een beest van een auto, supersnel maaaaaaaaaaaaaar alles behalve comfortabel. Gelijkend met het rijden in een kart. Voor ff geen probleem maar na een tijdje, 100 km, begint vrouwlief op te boeren en zelfs misselijk te worden. Dus toch maar `hoog`. Nou heb ik een tijdje geleden in een Hyundai XI35 gereden en dat beviel uitermate goed. Maar na het zien van de nieuwe Kia Sportage was ik gelijk om. Veel mooier dan de Hyundai, das uiteraard persoonlijk. Ik zit nu nog te dubben over de keuze van de juiste kleur en dan is de bestelling een feit. Wel raar een auto te bestellen waar je nog geen meter mee hebt gereden. Volgens kenners rijd de Kia gelijkwaardig als de Hyundai met het verschil dat de Kia in de bochten minder overhelt dan Hyundai. Of dat ook zo is is de vraag. Over enkele maanden zal ik het weten. Kan eigenlijk niet wachten Edited June 8, 2010 by Xling Quote
Alex VB Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 @Xling, Van harte welkom op het forum van de KIA rijders. Ik wens je alvast veel plezier met wachten en straks het rijden. Quote
Peterrrrr Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Zo dan... 310 Pk in een Seat leon... Eeuhm foto ? Enne, goeie keuze hoor ! Quote
Recommended Posts