Guest Herman Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 Is het een idee om een "Algemeen" topic te openen waarin een ieder zijn/haar verhaal kwijt kan zonder dat het perse over de auto gaat? Te denken valt aan hobbies, moppen, merkwaardige gebeurtenissen en dergelijke. Zag op internationale KIA fora dat dit erg gewaardeerd en bezocht wordt. Weet niet of het binnen de doelstelling van Kiaclub Nederland valt. Quote
Voss Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 Heb mijn stem ook uitgebracht. Dit miste ik ook al op het forum. Zal alvast ff aftrappen met de eerste mop. -------------------------------------------------------------------------------- De kinderen van een lagere school krijgen les over 'moraal'. Ze krijgen de opdracht om thuis aan hun ouders te vragen een verhaal te vertellen waaraan een moraal hangt. Wanneer ze terug in de klas komen, mogen ze vertellen wat ze gehoord hebben. Mieke vertelt : "Mijn ouders zijn kippenboeren, ze hebben een legbatterij. Op een dag hadden ze in de auto een mand eieren staan. Ze reden over een grote bobbel in de weg, waardoor de eieren braken." De moraal luidt: "Wees zeer voorzichtig met fragiele voorwerpen." Elsje vertelt : "Mijn ouders hebben ook een kippenboerderij, maar zij kweken kuikentjes. Op een dag hadden ze wel twintig eitjes. Ze verwachtten dus ook twintig kuikentjes. Ze verzorgden de eitjes heel goed, maar er zijn er maar vijftien van uitgekomen." De moraal luidt: "Tel je kuikentjes pas als ze zijn uitgekomen." Dan vraagt de juf aan Ellen: "En hebben jouw ouders ook een verhaal verteld?" "Ja", antwoordt Ellen, "mijn papa heeft ons verteld over zijn zus, tante Annie. Onze tante Annie woont in Amerika en is daar bij het leger. Ze is piloot bij de luchtmacht en heeft meegevochten in Irak. Op een dag werd haar vliegtuig geraakt en moest ze springen. Het enige wat ze bij zich had was een fles whisky, een machinegeweer en een zakmes. Terwijl ze aan haar parachute bungelde, dronk ze de fles whisky leeg want dan was ze die alvast kwijt. Toen ze beneden kwam, werd ze omsingeld door wel zeventig Irakezen. Ze pakte haar machinegeweer en schoot er vijftig van neer, toen waren haar kogels op. Met haar zakmes kon ze er nog vijftien doden, toen brak het mes af. De vijf laatste heeft ze met haar blote handen gedood." De juf kijkt Ellen ontdaan aan en vraagt na enige stilte: "En heeft je papa je ook een moraal bij dat verhaal verteld?" Ellen antwoordt: "Jazeker juf." De moraal is: "Je kunt maar beter uit de buurt van tante Annie blijven als ze gezopen heeft." Quote
pd2ryp Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Zaterdag onze sorento 2.5cdri MT EX opgehaald en vandaag deze site gevonden... en lid geworden. We zijn zeer in onze nopjes met de sorento! Zijn er ook caravanners hier met leuke ervaringen. ben benieuwd hoe hij het doet met een sleurhut..... Heb hiervoor een frontera sport 2.8tdi gehad. gr willem Quote
AJ Mol Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 Welkom Willem. Zelf voor mijn Sorento's ook Frontera's gehad. Ik vind het een groot verschil. Zeker de zit in de Sorento is voor mij een stuk beter en de wagen rijdt veel beter. Ik ben geen caravan rijder, maar er zitten er genoeg op het forum. Ze zullen zeker reageren. Quote
pd2ryp Posted February 19, 2007 Posted February 19, 2007 de sorento is een oase van luxe en de frontera een landbouw voertuig maar wel een hoop plzier mee gehad. gr willem Quote
Recommended Posts