htv Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Hallo Clubleden, Sinds 2 dagen hebben we een nieuwe Kia Cee'd Seven SW. Aangezien onze bejaarde SAAB het plotseling begeven had, en we niet de hele zomer zonder auto wilden zitten, hebben we dit bij de KIA-dealer aanwezige exemplaar genomen. Levertijd 1 week! Op de heenweg van onze eerste rit waren er wat (waarschijnlijk beginners?)problemen met de navigatie. Op de terugweg was het handig dat we de weg naar ons eigen huis kenden want de navigatie wist deze locatie (al 38 j onveranderd) niet goed te vinden en stuurde ons op het laatste moment, vlak voor ons huis, nog even in een verkeerde richting. De auto ziet er prachtig uit en het rijden zelf ging verder prima! mvg Henk Quote
elsmick Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Het is aan de vele meldingen te zien wel duidelijk dat dit Navigatie systeem iets te snel gelanceerd is op de markt. Maar dat is standaard tegenwoordig laat de gebruikers de bugs maar voor je uitzoeken, anders is je systeem al verouderd voordat je het kan lanceren. Ik wacht met smart op update, nu maar hopen dat ze de meeste bugs hebben opgelost. Quote
elsmick Posted June 11, 2010 Posted June 11, 2010 Oh ja vergeet even te zeggen, veel plezier met de Cee'd Seven SW. Heb ik namelijk ook veel plezier van Quote
Richard Limburg Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 Veel veilige kilometers met jullie nieuwe Kia. Ik moet zeggen ik heb nog geen klagen over het navigatie, afgelopen week werkte het perfect in Duitsland. Quote
Recommended Posts