nancyenricky Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 he hallo zins ik mijn sorento heb stoor ik mij heel erg aan de velgen ik vind ze heel mooie maar ze bladeren op de velgen terwijl ze 5 jaar oud zijn. nu wil ik ze graag opnieuw laten spuiten maar heb bij diversen bedrijven gekeken en ze hebben de velgen gemiddeld 5 dagen nodig. en ik kan niet zo lang zonder auto. weet iemand toevallig of je ook ergens velgen kan huren bijv bij garage of zo of sloperij???? ik woon in amsterdam dus hopelijk wel iets in de buurt alvast bedankt voor de tips Quote
ger.w. Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Kijk b.v. eens op: http://www.box-it.nl/verhuur_winterbanden.phtml Of google even: "velgen huren" of : winterbanden huren" Dit soort bedrijven verhuren per dag Quote
Stanley Efu Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Hallo Nancy en Ricky, Ik heb nog wel een set originele Sorento 16 inch velgen+banden liggen die ik niet meer gebruik. Die mag je wel lenen, maar de bandjes zijn niet zo heel goed meer. Ik woon in Menaldum, Friesland, zo'n 1,5 u van Amsterdam. Zie maar even of 't dit wat voor jullie is. Groetjes Quote
Recommended Posts