Jump to content

Nieuwe Venga rijder

Recommended Posts

Guest CeedDriver
Posted (edited)

Hallo iedereen :-)

Ik ben john, 31 jaar en woon in Haarlem.

Aanstaande woensdag mag ik mijn nieuwe Kia Venga 1.4 X-tra Steel Gray met Comfort Pack ophalen bij de dealer. Ik heb er in totaal iets meer dan een week op moeten wachten aangezien ik het geluk had dat de dealer er nog 1 in zijn voorraad had staan :wink:

Ik heb hier al het een en ander gelezen om mij een beetje in te lezen aangezien ik nog nooit Kia gereden heb. Ik heb nu een Seat Ibiza (2004) maar deze auto is toch wat tegen gevallen door de jaren heen aangezien ik altijd Nissan gereden heb. Je merkt dan toch dan een Italiaan toch iets anders is dan de hoek die ik gewent ben.

Ik verwacht veel van de Venga en dat gaat als ik het allemaal zo lees op het forum zeker goed komen. Mijn eerste indruk van de Venga is erg goed te noemen en kan ik niet wachten tot ik naar de dealer mag om hem op te halen :wink:

Ik hoop jullie nog veel tegen te gaan komen op het forum :-)

Groet, John.

PS. Foto's volgen natuurlijk als ik de Venga heb opgehaald bij de dealer!

Edited by CeedDriver
Kleine toevoeging.
Posted
Hallo iedereen :-)

Ik ben john, 31 jaar en woon in Haarlem.

Aanstaande woensdag mag ik mijn nieuwe Kia Venga 1.4 X-tra Steel Gray met Comfort Pack ophalen bij de dealer. Ik heb er in totaal iets meer dan een week op moeten wachten aangezien ik het geluk had dat de dealer er nog 1 in zijn voorraad had staan :wink:

Ik heb hier al het een en ander gelezen om mij een beetje in te lezen aangezien ik nog nooit Kia gereden heb. Ik heb nu een Seat Ibiza (2004) maar deze auto is toch wat tegen gevallen door de jaren heen aangezien ik altijd Nissan gereden heb. Je merkt dan toch dan een Italiaan toch iets anders is dan de hoek die ik gewent ben.

Ik verwacht veel van de Venga en dat gaat als ik het allemaal zo lees op het forum zeker goed komen. Mijn eerste indruk van de Venga is erg goed te noemen en kan ik niet wachten tot ik naar de dealer mag om hem op te halen :wink:

Ik hoop jullie nog veel tegen te gaan komen op het forum :-)

Groet, John.

PS. Foto's volgen natuurlijk als ik de Venga heb opgehaald bij de dealer!

Gefeliciteerd met je aankoop.

heb je hem bij Rustman gekocht?

Guest CeedDriver
Posted

Dank je! Nee ik heb hem bij tinholt in velserbroek gekocht.

Posted

Goedemorgen John,

Van harte welkom op het gezelligste KIA forum van de Benelux en vooral straks veel rijplezier met je nieuwe Venga. Het zal je niet tegenvallen.

Oh ja, gewoon voor de record.. SEAT is Spaans met 80% VW technologie ;)

Posted

John, welkom op het forum. Een mooie auto gekocht.

Sinds 2 weken rij ik zelf ook een Venga en hij bevalt mij prima. Rijdt heerlijk.

Guest CeedDriver
Posted
Goedemorgen John,

Van harte welkom op het gezelligste KIA forum van de Benelux en vooral straks veel rijplezier met je nieuwe Venga. Het zal je niet tegenvallen.

Oh ja, gewoon voor de record.. SEAT is Spaans met 80% VW technologie ;)

''Schaam'' :oops: Had ik moeten weten natuurlijk :-)

Dank allemaal voor het welkom!

@Smart

Ik heb er inderdaad veel tevreden verhalen over gehoord. Ben er ook wel vrij zeker van dat het een heerlijke auto is waar ik veel plezier van ga hebben :-)

Guest CeedDriver
Posted

Vandaag is het dan eindelijk zo ver. We zitten nu, gezellig met een bakkie koffie, de laatste uurtjes af te tellen voor we naar de dealer toe mogen om de Venga op te halen. Lang heb ik niet moeten wachten op de levering van mijn Venga maar het voelt als of ik al 3 maanden aan het wachten ben :cool:

We bekijken nog maar voor de laatste keer de Venga filmpjes op YouTube. Ik doe gewoon al of ik ze pas voor het eerst zie, al heb ik ze al zo vaak gezien dat het logo van Kia en het model van de Venga in m'n scherm gebrand staan :mrgreen:

Tot over een paar uurtjes mensen, dan hebben we de Venga en zullen we de eerste foto's plaatsen :-D:grin:

Guest CeedDriver
Posted

Hier even snel een eerste foto van onze splinternieuwe Venga. De foto heb ik genomen met mijn telefoon dus is helaas niet zo best omdat ik mijn fototoestel niet bij de hand had. Later meer foto's!

We zijn er natuurlijk meteen een heerlijk eind mee gaan rijden :razz:Wat rijd dat toch ongelofelijk heerlijk zeg!:-P

119850769-2eb019b8635cdc32b5a8d3467971d5a8.4c2291f0-scaled.jpg