Fee6 Geplaatst 17 Maart, 2007 Geplaatst 17 Maart, 2007 Nee mijn auto komt bij de KIA-dealer uit Houten vandaan, dat moet dus een andere V6 geweest zijn. Verder zou ik niet weten of het verstandig is alsnog gas in te laten bouwen. Ligt volgens mij ook ondermeer aan de km-stand van de auto. Ik zal gewoon even naar de gasfx site gaan, www.gasfx.nl daar zul je er vast meer over vinden. Quote
Fee6 Geplaatst 24 April, 2007 Geplaatst 24 April, 2007 Even een update zo na een maand, de "problemen" m.b.t. het branden van het motorchecklampje zijn nog niet opgelost. Het schijnt zich overigens alleen voor te doen bij de 2.7 V6 en er wordt nu gekeken door het gasinbouwstation of er een software update moet plaatsvinden. Wordt vervolgd...... Quote
Fee6 Geplaatst 15 Mei, 2007 Geplaatst 15 Mei, 2007 Vandaag is de nieuwe computer ingebouwd na een lange testfase met een andere Sportage V6. Als het goed is, en daar gaan we dan maar ook vanuit, moeten nu alle problemen uit de wereld zijn. Dus het tijdperk van brandende motorchecklampjes moet nu voorbij zijn. Quote
Fee6 Geplaatst 5 Augustus, 2007 Geplaatst 5 Augustus, 2007 5 computers verder...........lampje brandt nog steeds!!!! Dinsdag wordt de auto voor de zoveelste keer doorgelicht door gasinbouwstation. Mijn geduld, begrip en beleefdheid is daarna echt op! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.