De Mier Geplaatst 10 Juli, 2010 Geplaatst 10 Juli, 2010 Ik denk dat er toch iets verkeerd is aangesloten, wat betreft de spanning op de Radio. Sleutel uit het contactslot, mag er geen spanning meer zijn op de radio. Sleutel in het contactslot, mag er ook geen spanning zijn. Sleutel in het contactslot en 1 klik omgedraaid, nu komt pa sspanning op de radio. GR De Mier Quote
koolmees Geplaatst 10 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 10 Juli, 2010 Ik denk dat er toch iets verkeerd is aangesloten, wat betreft de spanning op de Radio.Sleutel uit het contactslot, mag er geen spanning meer zijn op de radio. Sleutel in het contactslot, mag er ook geen spanning zijn. Sleutel in het contactslot en 1 klik omgedraaid, nu komt pa sspanning op de radio. GR De Mier Dat zou ik ook zeggen, maar Kia zegt tegen de dealer dat men niet weet wat er aan de hand kan zijn. En dat zonder te kijken. En van dat soort antwoorden ga ik wel zo verschrikkelijk balen. Lada was consumentvriendelijker. Quote
Venga1 Geplaatst 11 Juli, 2010 Geplaatst 11 Juli, 2010 Dat zou ik ook zeggen, maar Kia zegt tegen de dealer dat men niet weet wat er aan de hand kan zijn. En dat zonder te kijken. En van dat soort antwoorden ga ik wel zo verschrikkelijk balen. Lada was consumentvriendelijker. Raar dat je dealer dit antwoord accepteerd, heb je de vraag wel eens aan KIA zelf gesteld? Het lijkt mij ook inderdaad een aansluitprobleem Quote
Henk.W Geplaatst 12 Juli, 2010 Geplaatst 12 Juli, 2010 Het betreft de storing wat al meer is voorgekomen er blijft een stroom lopen via de constante plus aansluiting op je radio, hij heeft n.l. 2 plus aansluitingen 1 achter het contactslot en een constanteplus. Dit euvel had de eerste Ceeds ook en dit trok je accu binnen 2 weken leeg, dus je dealer moet de radio vervangen voor een nieuwe, dit is met de Ceeds ook gebeurt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.