Jump to content

Bluetooth nokia 6300

Peterrrrr

Recommended Posts

[quote=Peterrrrr;39015

Vind jou manier wel erg omslachtig ! Sowieso vind ik het bluetooth systeem niet handig. QUOTE]

Peterrrrr

Kan jij dan misschien een handigere manier uitleggen.

Ik sta hier geheel voor open.

Ik begrijp de manier die jij verteld niet helemaal.

Bedoel je dat je een lopend gesprek kan overnemen?

Guest CeedDriver
Hoi Peterrrrr

Het lijkt me eigenlijk helemaal niet moeilijk voor KIA om een voorkeuze lijst mogelijkheid erbij te zetten.

Ik kan ook mijn USB stick doorlopen, dus waarom eigenlijk niet een voorkeuze telefoon lijst?

Even handmatig een telefoonlijst instellen en dan via de aux en list knop naar de voorkeuze telefoonlijst.

Even een software matige update!

nog 2

Hier zat ik inderdaad ook aan te denken Venga1! Zo moeilijk zou dat niet moeten wezen voor Kia om dit via een software matige update te doen.

De knoppen op het stuur geven inderdaad wel degelijk de indruk dat het ook een carkit is, waarom zouden die knoppen voor telefoon er anders op zitten, dan hadden ze deze beter weg kunnen laten als het toch geen carkit is.

Ben benieuwd of Kia hier in de toekomst toch nog eens naar gaat kijken en we misschien toch een software matige update kunnen zien komen via bijvoorbeeld MijnKia.nl zoals nu ook gedaan word met het navigatiesysteem.

@Venga1: Je bent er bijna....

Edited by CeedDriver

beste allemaal, ik heb sinds zaterdag mijn kia venga. Nu het ik mijn nokia x6 gepaired met de bluetooth in de auto en de telefoon. als ik via de telefoon bel hoor ik hem niet overgaan. Klopt dit, en wat doe ik fout om toch te kunnen bellen via mijn telefoon en bluetooth.Ik kan wel gebeld worden??. wat doe ik verkeerd. heb dat van venga 1 ook geprobeerd maar dan gaat de telefoon wel over maar ik hoor niks. wie kan me helpen.

beste allemaal, ik heb sinds zaterdag mijn kia venga. Nu het ik mijn nokia x6 gepaired met de bluetooth in de auto en de telefoon. als ik via de telefoon bel hoor ik hem niet overgaan. Klopt dit, en wat doe ik fout om toch te kunnen bellen via mijn telefoon en bluetooth.Ik kan wel gebeld worden??. wat doe ik verkeerd. heb dat van venga 1 ook geprobeerd maar dan gaat de telefoon wel over maar ik hoor niks. wie kan me helpen.

ik hoor de telefoon wel afgaan.

het je de telefoon toestemming gegeven om altijd met de KIA verbinding te maken?

Hallo, ik heb een heel andere vraag over de KIA Ceed SW met navi en blue tooth icm de nokia 6300. Zoals wel eerder geroepen neemt de auto de namenlijst van de nokia 6300 niet over. Op zich valt hier mee te leven als je maar namen en nummers handmatig in de auto kunt opvoeren. Weet iemand of dit mogelijk is ? Ik ontdekte namelijk dat er van van POI's (bijv een restaurant) wel telefoonnummers opgeslagen staan in het navi systeem die je dan zo kan bellen. Dan zou het toch ook mogelijk moeten zijn om zelf handmatig andere namen en nummers op te voeren ?

Iemand enig idee ? ik hoor graag van jullie.

De bluetooth connectiviteit van de Venga stelt idd niets voor.

Bij mij werkt ook alleen gebeld worden met een Sony Ericsson telefoon. Zelf bellen gaat helemaal niet. Als ik gebeld word slaat na het gesprek de radio vast. Hij blijft dan hangen op 'ongoing call'.

In m'n vorige auto had ik een merkloze autoradio met ingebouwde bluetooth. Dit werkte perfect. Hierbij werkte zelf bellen met stemherkenning met deze telefoon.

Waardeloos dat Kia hier niets aan wil doen.

het is inderdaad vreemd dat kia hier niets mee doet.

Ze geven wel de mogelijkheid op het stuur maar je kan niet bellen.

Wel telefoon ontvangen.. blijf het vreemd vinden. misschien gedaan uit een stukje veiligheid. Pakken maar weer mijn mr handsfree.