Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo Rominion, welkom op het forum!

Inderdaad een forum waar jij jouw vragen kwijt kunt. 's-Avonds vaak binnen een half uur een antwoord. Anders even geduld en je wordt gepast op weg geholpen.

Ik zal voor je duimen dat jij je auto in je vakantie kunt ophalen bij je dealer (verdeler).

Alvast veel rijplezier en veel veilige km's toegewenst!

Voor straks......wel foto's plaatsen h

Posted

Ja, dat worden slaaploze nachten......! Maar waarom zou jij het beter hebben dan ons?:wink:

Guest Jantje
Posted
Jantje, het gaat om de 1.6 diesel van 90 pk, ik denk EX versie. Er was een of andere promo hier in Belgi
  • 3 weeks later...
Posted

eventjes laten weten dat ik de auto sinds vorige week in mijn bezit heb, hoera!

heb ook direct aan de dealer gevraagd of zij voor levering dat eco label konden wegdoen, toen we aankwamen was dit echter nog niet gebeurd en hebben ze het vlug vlug gedaan... ook was mijn ruitvloeistof helemaal niet bijgevuld, wat je normaal als dealer toch wel doet dacht ik. dus vraag ik me af of ze wel weet hebben van updates voor de ceed... denk dat ze er eigenlijk niets van weten, ook een checkup hoefde niet volgens hen... :)

nuja, heb nu al 500 km met de auto gereden, maar ben nu uit vakantie dus nu volgt het echte werk :D van zodra ik een camera te pakken heb neem ik wel even een foto, alhoewel hij er zoals iedere andere ceed uitziet neem ik aan, gewoon in het kleur zwart :)