Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

En iedereen denkt gelijk: wat moet die hier dan? :) Nou, M'n moeder rijd in een witte Pro Cee'd, welke in April dit jaar is geleverd.

Ze is zelf niet zo forumgebruikster, dus heb ik me maar aangemeld. Zo kan ik me voor haar in ieder geval op de hoogte houden van dingen zoals meldingen betreffende het model, meetings of andere zaken, of vragen stellen als dat zo mocht uitkomen.

De vraag die zich dan waarschijnlijk bij een aantal mensen opdringt is: waar rijd ie zelf dan in? Nou... Iets compleet anders: 2002 Ford Mustang GT. Ik hoop desondanks dat ik ondanks dat gebrek aan een Kia wel welkom ben ;)

aangepast door Neko-
Geplaatst

Bedankt voor het welkom, en ik had het ook kunnen weten. Geen enkel autoforum is wat dat betreft anders :)

Gelijk maar even een paar foto's van de auto gemaakt. Het zonnetje schijnt, dus mooi foto weer :)

HPIM0047.jpg

HPIM0048.jpg

HPIM0049.jpg

HPIM0050.jpg

HPIM0051.jpg

Het is een 1.6 liter met automaat, in de X-ecutive uitvoering met het comfort pack ge

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...