Neko- Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 (edited) En iedereen denkt gelijk: wat moet die hier dan? Nou, M'n moeder rijd in een witte Pro Cee'd, welke in April dit jaar is geleverd. Ze is zelf niet zo forumgebruikster, dus heb ik me maar aangemeld. Zo kan ik me voor haar in ieder geval op de hoogte houden van dingen zoals meldingen betreffende het model, meetings of andere zaken, of vragen stellen als dat zo mocht uitkomen. De vraag die zich dan waarschijnlijk bij een aantal mensen opdringt is: waar rijd ie zelf dan in? Nou... Iets compleet anders: 2002 Ford Mustang GT. Ik hoop desondanks dat ik ondanks dat gebrek aan een Kia wel welkom ben Edited July 4, 2010 by Neko- Quote
Peterrrrr Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Altijd welkom, maar niet zonder foto's van de pro cee'd en de mustang uiteraard Quote
Neko- Posted July 4, 2010 Author Posted July 4, 2010 Bedankt voor het welkom, en ik had het ook kunnen weten. Geen enkel autoforum is wat dat betreft anders Gelijk maar even een paar foto's van de auto gemaakt. Het zonnetje schijnt, dus mooi foto weer Het is een 1.6 liter met automaat, in de X-ecutive uitvoering met het comfort pack ge Quote
Recommended Posts