scorpioshuma Geplaatst 21 Oktober, 2010 Geplaatst 21 Oktober, 2010 Je hebt natuurlijk een hoop verstand van auto's, maar mss eens bij een caraudiobedrijf langs ? Ik zou eens contact opnemen met zo een bedrijf en vragen of dit bij hen een bekend probleem is. Mocht je interesse hebben dan ken ik wel een bedrijf in Lelystad. Quote
Arista Geplaatst 21 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Oktober, 2010 Hey, Totaal nergens problemen ivm uitvallen ofzo alles werkt gewoon perfect. Ja dat van die i-pod is mogelijk via extra kabel en die i-pod zou je dan bvb in het vakje er onder of handschoenkastje kunnen leggen. Maar er zit een SD en USB front op en zo een SD kaartje zie je bijna niet zitten en is echt zo makkelijk. Ik heb het bij een Car-audio speciaalzaak laten plaatsen. Ah ja de stuurwielbediening werkt zonder problemen! Quote
Jantje.2 Geplaatst 21 Oktober, 2010 Geplaatst 21 Oktober, 2010 Je hebt natuurlijk een hoop verstand van auto's, maar mss eens bij een caraudiobedrijf langs ?Ik zou eens contact opnemen met zo een bedrijf en vragen of dit bij hen een bekend probleem is. Mocht je interesse hebben dan ken ik wel een bedrijf in Lelystad. Het probleem zit echt in de auto zelf.. op het moment dat het gebeurd valt af en toe de geschakelde + helemaal weg en soms valt die terug naar 6 volt.. en zoals gezegt, de dealer heeft een converter vervangen en volgens hun was die oude stuk en deed daarom de radio het juist wel goed.. Quote
Brutus Geplaatst 22 Oktober, 2010 Geplaatst 22 Oktober, 2010 Hey, Totaal nergens problemen ivm uitvallen ofzo alles werkt gewoon perfect.Ja dat van die i-pod is mogelijk via extra kabel en die i-pod zou je dan bvb in het vakje er onder of handschoenkastje kunnen leggen. Maar er zit een SD en USB front op en zo een SD kaartje zie je bijna niet zitten en is echt zo makkelijk. Ik heb het bij een Car-audio speciaalzaak laten plaatsen. Ah ja de stuurwielbediening werkt zonder problemen! OK, thanks voor de info. Mijn beslissing is zo ongeveer gemaakt dan. Quote
Arista Geplaatst 23 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Oktober, 2010 En wat gaat het worden dan ? Moest je overgaan tot de aankoop ervan en het laten plaatsen door.... Dan laat je maar wat weten. Het is het tripje naar NL echt wel waard. Kwa prijs is het in BE zeker een pak hoger dan NL Groeten Nick Quote
Brutus Geplaatst 23 Oktober, 2010 Geplaatst 23 Oktober, 2010 Voor mij ook de AVH-3200BT Voor ma en pa waarschijnlijk de slimmere beslissing en een TomTom. Nu nog effe kijken waar ik ga kopen en waar ik ga laten installeren. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.