Guest gwjans Posted April 29, 2006 Posted April 29, 2006 Hallo, Ik overweeg een M-Biton Airco aan te schaffen van de picanto. Een actie model dat Kia momenteel geprijst heeft op ? 9.995,- wel aantrekkelijk en lekker luxe e.d. Enige jammere vind ik dat er wel centrale deurvergrendeling opzit, maar dan weer net geen afstandsbediening. Wie weet hoeveel deze optie extra zou kosten. Ik wordt niet wijs uit de prijslijsten van Kia. Dus hij heeft al cetrale vergrendeling voor die prijs. maar hoeveel kost het extra om ook nog afstandsbediening te hebben? Ik kan natuurlijk ook zelf iets inbouwen om het goedkoper te maken. Heeft iemand daar al ervaring mee. Welke setjes zijn er in de markt? Alvast vriendelijk dank. Gerben Janssen Quote
Guest gwjans Posted April 29, 2006 Posted April 29, 2006 sorry mensen. Ik heb wat gevonden op de Kia site: =================================== Centrale vergrendelingsset t.b.v. LX E Met een druk op de knop sluiten of openen alle (aangesloten) portieren. Dit accessoire verhoogt het comfort bij auto's die reeds uitgevoerd zijn met centrale deurvergrendeling. Prijs ? 378,00 inclusief montage Onderdeelnummer ZK2AA99049 + ZK20199035 =================================== Kost dus ? 378,- dat vind ik persoonlijk een beetje duur. Wie weet er evt nog een setje dat zelf eenvoudig is in te bouwen? Quote
Tazteam Posted April 29, 2006 Posted April 29, 2006 Ik heb het Autostyle boek even doorgekeken en er staan 2 verschillende afstandsbedieningen in, en kosten OF 59 euro OF 89 euro. Kijk even op www.autostyle.nl en toets bij het artikelnummer of TE 166F, of TE 610 Maar je moet het wel zelf aansluiten, dus handigheid is gewenst. Groeten Philip Quote
Guest gwjans Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Ik heb het Autostyle boek even doorgekeken en er staan 2 verschillende afstandsbedieningen in, en kosten OF 59 euro OF 89 euro.Kijk even op www.autostyle.nl en toets bij het artikelnummer of TE 166F, of TE 610 Maar je moet het wel zelf aansluiten, dus handigheid is gewenst. Groeten Philip Bedankt voor de informatie. Ik zal eens kijken hoe het eruit ziet als ik mijn Picanto heb. Is wel een goede aanbieding toch die M-bition met Airco momenteel? Quote
Guest Herman Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Voor zover ik kan beoordelen zijn die M-bition pakketten inderdaad erg aantrekkelijk. Heb alleen de Sorento vergeleken met de mijne, en had er voor hetzelfde geld een aardig aantal extra's bij gekregen. Maar......als je altijd wacht...heb je nooit wat Quote
BaBaCC Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Hoi Gerben, De M-Biton Airco is een hele aantrekkelijke aanbieding. Veel auto voor relatief weinig geld, mede door de hoge korting die wordt verleend. Voor slechts ? 100,00 meer t.o.v. LXE-airco heb je mistlampen, achterklepspoiler en sideskirts. Daarentegen is de kleurkeuze echter wel beperkt tot 3 ? 4. Kortom: leuke aanbieding! Succes bij je beslissing. Groeten, Barry Quote
Guest gwjans Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 Hoi Gerben,De M-Biton Airco is een hele aantrekkelijke aanbieding. Veel auto voor relatief weinig geld, mede door de hoge korting die wordt verleend. Voor slechts ? 100,00 meer t.o.v. LXE-airco heb je mistlampen, achterklepspoiler en sideskirts. Daarentegen is de kleurkeuze echter wel beperkt tot 3 ? 4. Kortom: leuke aanbieding! Succes bij je beslissing. Groeten, Barry Oke. waar kan ik zien welke kleuren er dan leverbaar zijn? Quote
Kia Fan Posted April 30, 2006 Posted April 30, 2006 De M-Bition Airco is in alle kleuren leverbaar welke leverbaar zijn op de Picanto. Maar ze kunnen alleen niet meer besteld worden bij de fabriek. Dus je moet putten uit de al bestelde auto's en uit de voorraad welke in het land staat. Onderstaande kleuren zijn zeker leverbaar: Grijs metallic met een grijs interieur Zwart metallic met een oranje interieur (oranje vlakken) Oranje metallic met een oranje interieur Blauw metallic met een blauw interieur Quote
Recommended Posts