Jump to content

picanto zwart of groen

Recommended Posts

Guest gwjans
Posted

Ik zit nog te twijfelen of ik mijn nieuwe Picanto in het Zwart of in het groen zal nemen. Zwart is wel een sportieve kleur natuurlijk.... maar dat groen oogt net even wat frisser op de weg en ik ook meer een kleur die opvalt.

Daarbij komt dat mij werd verteld de zwarte lak Mica/metallic lak a ? 350,- extra kost. Hoe zou dit bij groene lak zijn? weet iemand of dit ook mica metallic lak is? of dat deze kleur gewoon in de prijs van de auto valt.

alvast bedankt.

Guest Herman
Posted

Ik heb geen idee.... Hou wel in het achterhoofd dat je bij zwart blijft poetsen. Wel een sportieve kleur voor een auto.

Posted

Hoi,

Ik heb even naar de prijslijst gekeken en het kleurenpalet, maar volgens mij is ook de groene kleur ook een mica/metalliclak, waarvoor ook ? 350,00 dient te worden betaald. Dus volgens mij is er geen verschil.

Houd er bij zwart wel rekening mee dat je aan het wassen, poetsen e/o stoffen blijft, want je ziet er werkelijk alles op!

Succes bij je keuze.

Groeten,

Barry

Guest gwjans
Posted
Hoi,

Ik heb even naar de prijslijst gekeken en het kleurenpalet, maar volgens mij is ook de groene kleur ook een mica/metalliclak, waarvoor ook ? 350,00 dient te worden betaald. Dus volgens mij is er geen verschil.

Houd er bij zwart wel rekening mee dat je aan het wassen, poetsen e/o stoffen blijft, want je ziet er werkelijk alles op!

Succes bij je keuze.

Groeten,

Barry

Oke, bedankt voor je antwoord. Is die groene kleur dan ook metalic lak?