Patman Posted July 9, 2010 Posted July 9, 2010 Mag ik mij even voorstellen: Na van alles tweedehands te hebben gereden, heb ik 2 weken geleden voor het allereerst in mijn leven een NIEUWE auto besteld. Het is de nieuwe Kia Sportage geworden! Model is de X-ecutive Plus Pack First Edition, zwart metallic, halfleer, panoramisch dak. Hulde ook aan de ontwerpers van dit nieuwe model, want het besluit is vooral door emotie ingegeven. Gaat wel een aantal maanden duren, maar het aftellen is begonnen. ..nu de maanden gaan aftellen. Quote
PowerAutoBoot Posted July 9, 2010 Posted July 9, 2010 Mag ik mij even voorstellen:Na van alles tweedehands te hebben gereden, heb ik 2 weken geleden voor het allereerst in mijn leven een NIEUWE auto besteld. Het is de nieuwe Kia Sportage geworden! Model is de X-ecutive Plus Pack First Edition, zwart metallic, halfleer, panoramisch dak. Hulde ook aan de ontwerpers van dit nieuwe model, want het besluit is vooral door emotie ingegeven. Gaat wel een aantal maanden duren, maar het aftellen is begonnen. ..nu de maanden gaan aftellen. Van harte Patman.Wij hebben de zelfde keus gedaan al in mei besteld,wat mij betreft mag hij komen. Quote
Woeper Posted July 10, 2010 Posted July 10, 2010 Welkom op deze clubsite / forum en gefeliciteerd met je Sportage. Quote
Recommended Posts