BaBaCC Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 Was een beetje links en rechts aan het snuffelen en kwam op de Engelse Picantosite dit nieuw elektrisch panoramadak en deze nieuwe chromen grille tegen. Jammer dat deze niet in Nederland leverbaar zijn. De liefhebber moet naar eens kijken op www.kia-picanto.co.uk Groeten, Barry Quote
4ice Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 Dat ziet er inderdaad best leuk uit. Weet je zeker dat zo'n dak niet ook in NL te krijgen is? Er staat mij namelijk iets bij dat ik bij de koop van mijn picanto wel zo'n dak kon nemen. Heb uiteindelijk gekozen voor een "normaal" elektrisch dakje. Sjors Quote
Tazteam Posted May 11, 2006 Posted May 11, 2006 Hey Barry, de chromen grill is dezelfde als bij ons gemonteerd zit, alleen is de grill nog zwart met chroom en die van ons is volledig chroom. Helaas niet in Nederland leverbaar, wel in Belgie en Duitsland. Het schuifdak wat in Nederland geplaatst kan worden is van Hollandia, ziet er bijna net zo uit als die in de UK. Philip Quote
BaBaCC Posted May 12, 2006 Author Posted May 12, 2006 Hoi Philip, Oh is dat het verschil, dat die van jou helemaal chroom is. Ik twijfelde al bij het zien van die grille, want ik vond 'm al verdacht veel van die van jou weghebben. Dus toch! Barry Quote
Recommended Posts