Bas1969 Posted July 23, 2010 Posted July 23, 2010 Hallo Kia rijders, Ik heb me vandaag bij dit forum aangemeld. Ik ben sinds 29 mei van dit jaar in het bezit van een Kia Sporty Wagon Seven 1.4 CVVT in de kleur Phoenix Grey. Hiervoor heb ik altijd andere merken gereden in de lease. Dit is mijn eerste eigen wagen, en ik heb voor de Kia gekozen vanwege zijn prijs kwaliteitsverhouding. Tot op heden heb ik er 2500 km in gereden tot volle tevredenheid. Het enige waar ik niet tevreden over ben is het navigatiesysteem. Mijn eerste bestemming met de auto was voor mijn werk naar Sint Oedenrode....die plaats kent het systeem niet. Contact met de dealer levert niet veel meer op dan dat ze het door zullen geven aan Kia. Ik ga hier lezen wat jullie ervaring is met dit navigatiesysteem. Voor de rest, zoals gezegd, tot op heden helemaal blij met deze zeer ruime wagen. Groeten van Bas Quote
Richard Limburg Posted July 23, 2010 Posted July 23, 2010 Hoi Bas welkom hier! Nice car, ik heb bijna de zelfde alleen iets anders van kleur. Je zult hier op het forum genoeg kunnen vinden over het navigatie systeem. Ik moet zeggen dat ik er zelf nog geen problemen mee heb gehad. Baal er alleen van dat de Nederlandse update zolang op zich laat wachten. Veel plezier met je wagen en hier op het forum Quote
basening Posted July 25, 2010 Posted July 25, 2010 Beste allemaal, Ook ik heb mij net aangemeld op dit forum. Wellicht op de zaken vooruitlopend want de Kia C'eed SW 1.4 die we hebben besteld is nog niet eens in ons bezit! Met een beetje geluk aanstaande vrijdag (of anders de maandag erna) staat hij te glimmen voor de deur. Tot die tijd snuffel ik alle topics door en probeer me een beetje te ori Quote
Bas1969 Posted July 25, 2010 Author Posted July 25, 2010 Mooie wagen geniet ervan straks en tot ziens op dit forum ! Groeten van Bas Quote
Peterrrrr Posted July 25, 2010 Posted July 25, 2010 Mooie kleur, Phoenix Silver Hoe heb je Sint oedenrode ingevoerd ? Sint - St of evt. alleen oedenrode wil ook nog wel eens helpen. Quote
Bas1969 Posted July 26, 2010 Author Posted July 26, 2010 Hoi Peterrr, Ja mooie kleur he ? Ik heb werkelijk alle varianten ingevoerd, maar Sint Oedenrode is van de kaart geveegd ? Was geen beste eerste kennismaking met dit systeem. Heb het gemeld, maar zal dat helpen ? Groeten van Bas Quote
Recommended Posts