mrhope Geplaatst 24 Juli, 2010 Geplaatst 24 Juli, 2010 Hallo allemaal, Ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben maar ik krijg de auto maar moeilijk in zijn achteruit. Het voelt nogal vaag aan, niet hetzelfde gevoel als de overige versnellingen. Bovendien voel ik een lichte resonantie in de pook als ik bijvoorbeeld terugschakel van de 4e naar de 3e versnelling. Komt iemand dit bekend voor? Fred. Quote
Gast Jantje Geplaatst 25 Juli, 2010 Geplaatst 25 Juli, 2010 misschien handig om te vermelden wat voor auto je het over hebt? Quote
Roberto Geplaatst 25 Juli, 2010 Geplaatst 25 Juli, 2010 Allebei de dingen die je noemt komen mij niet bekend voor. Misschien anderen wel. Quote
Gast Jantje Geplaatst 25 Juli, 2010 Geplaatst 25 Juli, 2010 Hoeveel kilometer heb je nu gereden met de auto? Mijn ceed had dit in het begin ook en na een tijdje had ik er geen last meer van. Quote
mrhope Geplaatst 26 Juli, 2010 Topic Starter Geplaatst 26 Juli, 2010 Bedankt voor jullie reactie. Ik heb nu zo'n 4500 km gereden. Dus jij denkt dat het op termijn soepeler zal gaan? Quote
frans51 Geplaatst 26 Juli, 2010 Geplaatst 26 Juli, 2010 Ik heb last van de versnellingen van 1 naar 2 gaat niet altijd soepel dealer na laten kijken vond niks bijzonder er aan de venga heeft nu 9000 km er op zitten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.