Patrick Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 Hoi, Kan iemand mij vertellen wat de steek is van een Picanto? Is dit hem... 5J x 14 inch ? Dit i.v.m. aanschaf stalen velgen voor wintersport. Alvast bedankt, Patrick Quote
Tazteam Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 Hallo Patrick Wat jij opgeeft zijn de velgmaten voor de aanschaf van banden. De steekmaat voor de Picanto is 4 x 100 De steekmaat is de maat gemeten op het hart van de bouten, rechtstreeks over het hart van de velg Verdere info: http://www.allevelgenvan.nl/maat.php Groeten Philip Quote
Patrick Posted May 17, 2006 Author Posted May 17, 2006 Oke, dank je voor je snelle reactie. Hier heb ik wat aan en heb ook weer wat geleerd! Quote
4ice Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 Oke, dank je voor je snelle reactie.Hier heb ik wat aan en heb ook weer wat geleerd! Jij niet alleen Quote
scorpioshuma Posted May 18, 2006 Posted May 18, 2006 Patrick, kan ik hieruit opmaken dat je stalen velgen 14" zoekt met steek 4x100 ? Ik heb de stalen velgen die er bij mij onder zaten nog liggen, evenals de originele KIA wieldoppen. Mocht je interesse hebben laat dan even wat weten. Over de prijs kunnen we het vast wel eens worden. Dave Quote
scorpioshuma Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 Patrick, nog even op internet gezocht en die van mij zijn wel iets breder. Deze zijn 6Jx14. Ik weet niet zeker of deze bij jou gaan passen, wat is de maximum breedte op de pica ? Op de Shuma II zat standaard 185/60/14 BTW de wieldoppen zijn niet zoals die van de pica. De doppen van de pica maken hem een klein lief karretje zoals de twingo/121 etc. Hieronder een foto van Shuma II - doppen die ik even van internet geplukt heb. http://www.kiaclub.nl/forum/album_pic.php?pic_id=836 Laat het me nog even weten of je (of iemand anders mag ook) nog interesse hebt en doe een bod voor afhalen in Almere. Dave Quote
Patrick Posted May 19, 2006 Author Posted May 19, 2006 Dan kijk ik toch liever nog even verder. In ieder geval bedankt! Quote
Recommended Posts