Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo folks,

even iets heeel anders. ik probeer zo'n klein foto'tje als avatar te plaatsen maar ik krijg hem niet zo mooi als ik bij anderen zie.

Zijn er mensen die mij even op weg kunnen helpen om iets beters te maken dan ik hiernaast heb staan?

Alvast bedankt.

Guest Herman
Posted

Ik neem "gewoon" een normale foto en verklein deze met een fotobewerkingsprogramma ( Magix Photo Clinic 4.0).

Resultaat is prima

Suc6!

Posted

Wat Herman aangeeft is inderdaad de oplossing. Waarschijnlijk heb je een foto die te groot is (qua afmeting), dan wordt hij in een vakje "gepropt" en ziet hij er niet mooi uit.

Mocht je niet weten hoe je een foto op maat (130x130) maakt (of je hebt er geen programma voor), dan kan je hem altijd even mailen.

Groeten Sjors

Guest Herman
Posted

Yep, kan altijd wel even re-sizen voor je

Posted

Hallo Kia-liefhebbers ! Ik ben voor het eerst op dit forum. Dagelijks geniet ik van mijn Kia Rio LS. Dit jaar mocht hij voor het eerst over de Franse snelwegen zoeven. Berg op, berg af. Ik was er feitelijk heel trots op, dat ik in onbekend gebied, 's avonds in het complete donker (zonder verlichting in de vorm van lantaarnpalen of reflectoren) over een heel lange, ruige bergpas slingerde. Zo spannend ! Mijn vriend, Toyotabestuurder en fervent liefhebber van de Formule 1 races, noemt dit "sportief rijden". Nou, ik vond het meer "avontuurlijk rijden met een spannende inslag." Machtig, hoe mijn Kiaatje het deed. Op de Franse snelwegen is de Kia Rio ook al zo'n groot genot. Mijn vriend: "Hij acceleert als een duivel !"

Kortom, fantastisch met mijn bolide in Frankrijk gereden. Maar, laat ik nu na thuiskomst vanochtend bij het wegrijden een boom raken...

Ik had m'n auto iets te strak aan de rand geparkeerd, waardoor de rechterbovenspiegel een boom raakte. Een nieuwe buitenspiegel kost 176 euro en dat is zo kort na de vakantie wel wat veel. Wie weet of er een dealer is met tweedehands onderdelen van Kia ? Wie heeft daarvan het adres of telefoonnummer ? Hartelijk dank ! En heel veel rijplezier allemaal !

Guest Herman
Posted

Van harte welkom op het forum. Natuurlijk ben je blij met je KIA :cool: .

Voor de spiegel zou ik proberen wat autosloperijen af te bellen. Er heeft vast ooit wel eens de Rio aan bagger gereden en de spiegels heel gelaten.

Posted
"Hij acceleert als een duivel !" Oeps, foutje; dit moet natuurlijk zijn "accelereert". Als lerares Nederlands kan ik het natuurlijk niet maken om zoiets te laten staan. Ciao !

Posted
Van harte welkom op het forum. Natuurlijk ben je blij met je KIA :cool: .

Voor de spiegel zou ik proberen wat autosloperijen af te bellen. Er heeft vast ooit wel eens de Rio aan bagger gereden en de spiegels heel gelaten.

Ga ik doen ! Bedankt voor de tip, Herman !

• 2 weeks later...