Chicca Posted August 2, 2010 Posted August 2, 2010 Mijn SLR werkt niet zoals in het instructie boekje is beschreven. Bij mijn Venga, als de SLR ingeschakeld is kan ik niet meer harder rijden door het gaspedaal meer dan 70% in te trappen. Ik moet eerst de toets CANCEL indrukken en dan kan ik tijdelijk versnellen, wanneer ik dan terug wil naar de ingestelde limiet snelheid moet ik de REST+ indrukken en dan gaat zoemer en het lampje knipperen tot de snelheid is verlaagd tot de maximale limiet. (dit wijkt af van de beschrijving in het instructieboekje). Is dit een fout van het systeem en moet ik terug naar de dealer voor een systeem update? Quote
vengager Posted August 2, 2010 Posted August 2, 2010 Chicca; dat dacht ik eerst ook, als je het gaspedaal verder intrapt voel je weerstand en denk je dat je plankgas geeft. Je kunt het pedaal echter nog verder indrukken en dan versnelt hij wel. Quote
Chicca Posted August 3, 2010 Author Posted August 3, 2010 vengager, Bedankt voor de snelle reactie, ik heb nu ook geconstateerd dat het gaspedaal een tweede max heeft. De SLR werkt bij mij ook . Het is alleen jammer dat het niet goed in het instructie boekje staat, want 75% van de de ingetrapte gaspedaal heeft hier niets mee te maken. Zo ook de fout in het boekje dat de I-Pod interface kabel meegeleverd is, wat niet zo is. En wat krijg je dan als je besluit die aan te schaffen, een stukje kabel van Quote
Tinusplots Posted August 3, 2010 Posted August 3, 2010 I-pod interfacekabel heb ik bij aflevering van onze Venga niet spontaan gekregen, maar na vragen kwam kabeltje uit bureaulade van de verkoper en mocht ik hem (gratis) meenemen. Hoort toch gewoon bij aflevering geleverd te worden! Quote
Venga OK Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 I-pod interfacekabel heb ik bij aflevering van onze Venga niet spontaan gekregen, maar na vragen kwam kabeltje uit bureaulade van de verkoper en mocht ik hem (gratis) meenemen.Hoort toch gewoon bij aflevering geleverd te worden! Bij mij het zelfde. Moeten zeuren, maar het kabeltje bij aflevering er gratis bij. Door de lenget echter niet handig.... Gebruik eigenlijk altijd een Delock USB stick Quote
Recommended Posts