Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Tinusplots

Leden
  • Aantal Items

    70
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    1

Alles dat geplaatst werd door Tinusplots

  1. Auto: KIA Venga (2010) Eigenaar: Tinusplots Toegevoegd Op: 22 februari 2011 - 22:05 Korte Omschrijving: 1.4 CVVT X-tra Bekijk Voertuig
  2. Auto: Overige merken (2014) Eigenaar: Tinusplots Toegevoegd Op: 19 april 2014 - 19:28 Korte Omschrijving: Nissan QashQai connect edition Bekijk Voertuig
  3. new car

    1. Toon vorige reacties  2 meer
    2. Smart

      Smart

      Plotsklaps is tie weg....

    3. Tinusplots

      Tinusplots

      Tja na 4 jaar in 2 verschillende Venga's met veel plezier gereden te hebben, is nu de Nissan Qashqai de komende jaren ons vervoermiddel.

  4. Ook wij hebben best wel veel last van vocht in de auto. Venga staat buiten geparkeerd en heeft geen zichtbare lekkage. Hebben op aanraden van collega pingi zakje gekocht afgelopen zaterdag en zijn benieuwd wat dit oplevert m.b.t. vocht binnen de auto. http://www.conrad.nl/ce/nl/product/560882?WT.mc_id=gshop&gclid=CLGxpbzmqLsCFc5a3god0i4Atw&WT.srch=1
  5. mooie auto, veel veilige kilometers gewenst! Heb zelf al mijn tweede Venga, erg tevreden met die tweede, de eerste had wat "aanloop" issues!
  6. Tinusplots

    Kerstwens!

    Dito * 2 en veel geluk, ongevalsvrije km's in onze KIA's en goede gezondheid gewenst
  7. Kun je de koop nog annuleren??? Dit issue heb je tijdens de proefrit toch ook ervaren? Voor ongeveer 1500,- Euro kun je er Ricaro stoelen in laten zetten......
  8. Hebben sinds juni 2012 een Kia Venga met navigation pack die met onderstaande navigatie versie was afgeleverd: systeemversie: 6.5.0 bluetooth versie: 2.8.7 Navigatieversie: 2012.01.20 Kaartdatabankversie: 310E7A2 Firmware versie: 1.5.2_YN Navigatiesysteem was regelmatig de weg kwijt, bekend probleem volgens dealer en dealer zou dit in orde maken met behulp van USB stick die ze van KIA NL ontvangen hadden, Na update met deze stick: systeemversie: 6.5.0 bluetooth versie: 2.8.7 Navigatieversie: 2012.01.20 Kaartdatabankversie: 309E7A2 Firmware versie: 1.5.2_YN Merk op dat deze update alleen de kaartversie heeft aangepakt en wel gedowngraded van versie 2010 naar versie 2009! Was hier uiteraard niet blij mee! Sinds zaterdag 22 dec. zijn de problemen kosteloos opgelost. Heeft wel heel wat discussies gekost met dealer Kerres maar hij heeft uiteindelijk systeem geüpgraded op aanwijzing van KIA NL en meteen de laatste nieuwe versie van de kaart zonder extra kosten geïnstalleerd. Zie wel dat ook bij mij de 6.8E versie is geïnstalleerd en niet de 6.8F. Heb nu onderstaande versie actief: systeemversie: 6.8.E bluetooth versie: 3.0.7 Navigatieversie: 2012.09.01 Kaartdatabankversie: 311E7AF Firmware versie: 1.5.7_YN Met dank aan dit forum. Was dit onderwerp hier niet zo uitgebreid behandeld geweest, reed ik nu rond met kaartversie van 2009 i.p.v. 2011.
  9. Hier mijn wagenpark, begonnen in 1974: Fiat 125 S kleur bruin Opel Kadet Coupe wit Ford Escort groen VW Polo S oranje VW Jetta wit Opel Vectra Sport eerste nieuwe Auto! Blauw inmiddels 1995 Renault Scenic na 2 jaar verkocht donker grijs Ford Fusion grijs tweede nieuwe Kia Venga Wit derde nieuwe in 2010 KIA Venga Zwart vierde nieuwe auto 2012 De tweede Venga gekocht nadat dealer via mail zeer goede inruilprijs voor de witte bood + Euro 500,- tankpas
  10. Arran onze Drentsche Patrijs in de Venga, hij is nu bijna 9 maanden oud en hoort gewoon bij de familie.
  11. Golf Highline 1.4 TSI 90 KW/122 PK, 7 versn. DSG. € 30.051,00 Actieprijs € 29.325,00 In de aanbieding!!!!!!! Enne wat kost die CEED?
  12. De verhoging van het btw-tarief van 19 naar 21 procent gaat op 1 oktober in. Heb je dit voordeel in ieder geval wel. Maar ook veel geluk en rijplezier gewenst met je nieuwe aankoop!
  13. Veel geluk gewenst met je nieuwe aanwinst, goede keuze! Kan erover meepraten, heb inmiddels mijn tweede Venga in de garage staan! Eerste na 2 jaar ingeruild voor fantastische prijs.
  14. wit he....... zie dit lijntje op het forum voor het antwoord. http://www.kiaclub.nl/topic/9245-venga-kopen-goed-idee/page__st__20
  15. Heb 23-06-2012 mijn witte Venga ingeruild voor een zwarte. Als ik niet tevreden was over de witte had ik dit natuurlijk nooit gedaan. De zeer goede inruilprijs voor mijn 2 jaar oude Venga heeft ook meegeteld! De € 500,- benzine pas van Kia sloeg ik uiteraard ook niet af!. Verschil tussen de witte en de zwarte: de kleur privacy glass aan de achterzijruiten en de achterruit (Maffia look) Navigatiesysteem met camera Metallic lak ipv grondverf (special voor Big Wade) Zowel de witte als de zwarte kleur is door mijn ega bepaald! (zij poetst ook de auto)
  16. Auto: KIA Venga (2012) Eigenaar: Tinusplots Toegevoegd Op: 26 juni 2012 - 21:04 Korte Omschrijving: Venga 1.4 Plus & Navigation Pack Bekijk Voertuig
  17. http://www.animalking.nl/epages/62143067.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/62143067/Products/4016598315293 gebruik deze bench voor onze Drentsche patrijs, gaat prima, degelijk en niet te zwaar
  18. Ziggo vanuit het zuiden van NL http://www.speedtest.../1922098820.png
  19. en ook een andere prijs!!!!!!
  20. Deze hond zit vaak in onze KIA Venga!! Mag dat ook in deze rubriek??
  21. Hallo Smart, hier hebben we wat aan, bedankt. Alleen wil ik nog graag weten of je voor jouw eigen Venga alleen de H7 lampen hebt vervangen voor Xenon l.a.l of heb je ook de H1 lampen Xenon look-a-like gegeven? M.a.w.2 * 19,95 of 1 set met alleen de dimlichten vervangen door Xenon lal.
  22. Heb vanmiddag eens gebladerd in het Venga instructieboekje en vond op pagina 7 - 62 deze afbeelding. Je ziet hier inderdaad 1 aparte lamp voor dimlicht en 1 aparte voor het groot licht. Wat daarnaast opvalt is dat ze beide van ander type zijn. Is de ene nu H7 (dimlicht) en de ander H4?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...