Beste mensen,
sinds 2 weken zijn we in het bezit van een KIA Venga 1.4
Tot nu toe zeer tevreden, kleur van de auto is wit, heeft mijn vrouw uitgezocht en ik was blij dat die 500 euro goedkoper was als b.v. een zwarte.
Als extra's trekhaak, spatlappen en stootstrips erbij besteld.
Spatlappen en strips worden nog nageleverd, trekhaak zit erop maar er waren wat problemen met de levering van de kabelboom, deze wordt a.s. vrijdag gemonteerd.
Alvast bedankt voor jullie tips, o.a. iPod kabeltje vragen, controleren koelvloeistof e.d.
groeten vanuit NL Limburg
Margo en Rinus.
http://www.kiaclub.nl/images/smilies/icon_smile.gif