Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Tinusplots

Leden
  • Aantal Items

    70
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    1

Alles dat geplaatst werd door Tinusplots

  1. bigwade, bedankt voor de jurering van de Venga, toch niet slecht he!
  2. Vandaag is mijn vrouw met de Venga naar de garage geweest voor de modificatie. Binnen 20 minuten waren ze klaar met de modificatie, ze heeft netjes kopje koffie aangeboden gekregen, prima geregeld zou je zeggen. Ze kreeg van de monteur wel te horen dat KIA iedereen aanschreef om de auto zsm naar de garage te brengen maar dat KIA niet in staat is om op tijd de materialen die nodig zijn voor oplossen van dit issue bij de garage te laten bezorgen. Hebben mijn auto wel afdoende gerepareerd vertelden ze, maar niet met de originele KIA onderdelen! Vreemd verhaal, rij nu rond in KIA met waarschijnlijk paar Renault-onderdelen (klemmetjes) erin. (KIA dealer is tevens Renault dealer)
  3. Hallo bigwade, hoe was het nu om in zo'n mooie moderne auto te rijden vergeleken met die Sportage? De kleur van die Venga was eh, toch niet wit??
  4. Vond je vrouw de witte niet veel mooier en hipper?
  5. Nadat ik gisteren mail naar de verkoper van Kerres had verzonden waarin ik mijn ongenoegen kenbaar heb gemaakt m.b.t. de afspraak, werd ik vanmorgen gebeld door de werkplaats en kan ik begin komende week terecht voor de modificatie. Verkoper heeft dit goed opgepakt.
  6. Onze Kia Venga is net 6 weken oud en wij mogen wel terug naar de garage voor de modificatie. Had dit graag zo snel mogelijk laten uitvoeren maar onze garage, Kerres Sittard, heeft pas tijd op 06 juli, dus wij moeten even wachten. Gelukkig hebben we de 7 jaar garantie maar ik vind het toch niet klantvriendelijk van deze garage. Temeer daar we weekend voor 06 juli de bergen ingaan in het Sauerland. Zal ze dit verhaal ook even mailen.
  7. Ook bij onze Venga vanmorgen gekeken of er al beschadigingen waren, gelukkig hebben we ook geluk gehad. Was wel van plan om iets te gaan spelen met die rubberen doppen omdat de achterklep best wel met een flinke duw moet worden dichtgeslagen. Lijkt me nu wijs om dat maar niet te doen;)
  8. Heb vandaag uitgerekend hoeveel benzine we met onze Venga verbruikt hebben o.b.v. getankte liters en gereden kilometers. Kom inderdaad op ander getal uit dan de BC aangaf. Volgens BC reed ik 6,4 liter/100, volgens de berekening over eerste 1400 km kom ik uit op 7,3 liter ofwel 1 op 13,7. Beduidend slechter maar ik klaag nog niet gezien de andere verbruiken die hier vermeld worden. Overigens wist mijn dealer te melden dat verbruik pas rond de 3000 km op de teller stabiel zou worden.
  9. Hallo Chrones, zit nu pas deze berichtjes te lezen (heb pas 3 weken een Venga) en kan je vertellen dat mijn verbruik nu gemiddeld 6.4 liter is. Gemeten over ongeveer 800 km, veelal stadsverkeer wel met IGS actief. Auto heeft 1700 km op de teller op dit meetmoment. Ook schakelen we omhoog zodra de schakelindicator dit aangeeft. Volgens boekje zou deze indicator ook moeten aangeven wanneer we terug moeten schakelen. Bij mij doet die dit niet, is dit normaal, heb jij dit ook?
  10. Smart, fantastische auto, heel veel veilige kilometers toegewenst in deze prachtige Venga. Heb jij trouwens niet meer die lelijke steenslag stickers bij de onderkant van de achterzijdeuren?
  11. duurt nu wel erg lang, is er misschien iets gebeurd??
  12. We houden het leuk en gezellig en af en toe een beetje katten moet toch ook kunnen. Prettig en warm weekend iedereen.
  13. Als het maar geen witte of zwarte wordt ........
  14. Dank je wel en inderdaad TinusPlots is afkorting van Tinus Plotseling, maar geen familie van KT. We hebben wel nog SM in de familie, Snelle Margo, zij is het die in de witte Venga rondraced.
  15. hallo Big Wade, ben een van de hoofdgebruikers van GOOGLE en mijn aangehaalde artikel is van 18 mei 2010, dus niet zo heel erg oud..... Ondanks je afkeer van de niet kleur wit, bedankt voor bericht en ook voor jou veel plezier met dit forum en je KIA. AD Autowereld - Trendy in Des Bouvrie-wit (484164) 18 mei 2010 - Trendy in Des Bouvrie-wit - Autowereld - Wie hip is, rijdt wit. E
  16. Ziet er inderdaad prachtig uit, zeer mooie velgen en fantastische kleur van de auto
  17. BIGWADE is niet hip......... Wie hip is, rijdt wit. E
  18. wassen zal ik in ieder geval niet/zeer weinig doen. @Smart: snap niet wat je bedoelt met wit-Bigwade??? Lijkt erop dat Bigwade wit geen mooie kleur vindt c.q. vindt dat het wat met grondverf te maken heeft.....
  19. je kent mijn vrouw niet, als ze ergens voor gekozen heeft zal ze nooit gaan zeggen dat het foute keus was.... m.a.w. wit blijft wit!
  20. Hallo Smart, zal foto's publiceren zodra de stootstrips en de spatlappen erop zitten. Uiteraard zal ik voordat de foto's gemaakt worden, mijn vrouw vragen om de auto netjes te poetsen! Zij wou wit en ik merk nu al dat deze kleur, vergeleken met zilvergrijs van mijn vorige auto (Ford Fusion) nogal besmettelijk is in ons klimaat.
  21. Goedenavond Smart, heb begrepen dat je binnen 3 dagen ook je Venga krijgt! Ook voor jou en je omgeving vele veilige en aangename kilometers gewenst met je luxe voertuig.
  22. Beste mensen, sinds 2 weken zijn we in het bezit van een KIA Venga 1.4 Tot nu toe zeer tevreden, kleur van de auto is wit, heeft mijn vrouw uitgezocht en ik was blij dat die 500 euro goedkoper was als b.v. een zwarte. Als extra's trekhaak, spatlappen en stootstrips erbij besteld. Spatlappen en strips worden nog nageleverd, trekhaak zit erop maar er waren wat problemen met de levering van de kabelboom, deze wordt a.s. vrijdag gemonteerd. Alvast bedankt voor jullie tips, o.a. iPod kabeltje vragen, controleren koelvloeistof e.d. groeten vanuit NL Limburg Margo en Rinus. http://www.kiaclub.nl/images/smilies/icon_smile.gif
  23. Met het tegenwoordige op hol geslagen weerbeeld weet je maar nooit... Woon trouwens in de bergen van Nederland..... Wil eigenlijk alleen maar zeggen dat alles wat er door de dealer geleverd wordt, goed gecontroleerd moet worden.
  24. Ook pas 2 weken in bezit van KIA Venga: - ruime auto - rijdt erg lekker vergeleken met mijn Ford Fusion - dealer heeft problemen met afleveren kabelboom bestelde trekhaak - ook stootlijsten nog niet leverbaar - winterbanden besteld en all seasons banden afgeleverd, worden binnenkort vervangen door echte winterbanden - lakstift niet op voorraad leverbaar! - Bij testen parkeerhulp achteruit rijden, tegen garagepoort opgereden, gelukkig zat trekhaak er wel al op! Garagepoort was hier niet blij mee!! - inmiddels 1200 km gereden, verbruik valt tegen 1 op 13,6 - geen vreemde rammeltjes - bij eerste keer poetsen opgemerkt dat zowel voorkant als achterkant veel beweeglijk plastic bevat. - alees bij elkaar opgeteld nog wel erg tevreden met KIA, mooie moderne stille leuke auto.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...