Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo, weer een nieuwe telg aan de Cee'd boom.

Mijn naam is Marcel en ben sinds vorige week na bijna 24 jaar (met onderbrekingkje van plm 2 jaar) van Mitsubishi overgstapt naar KIA.

Waarom? Wel, voornamelijk omdat Mitsubishi naar mijn mening geen goede opvolger voor mijn Space Star in de catalogus heeft. Verder was ik er zeer tevreden over, daar niet van :cool:

Waarom KIA? Tja, daar zijn de meesten hier het wel over eens zo te lezen. Bij mij is dat niet anders: veel auto voor wat je betaald. Zo simpel.

Tweedehands dat dan weer wel, maar met pas 18 maanden en 24000 op de teller moet deze Kompass Blue Cee'd SW 1.4 X-ecutive toch nog even mee kunnen lijkt me.

Plaatje bijgevoegd.

Heb alvast veel gemak gehad van de gelezen tips en opmerkingen op dit forum. Bedankt daarvoor.

Marcel

post-3540-1297853211,49_thumb.jpg

Edited by Audioot
Posted

Hallo Marcel,

Van harte welkom en vooral veel plezier met -voor jou spiksplinternieuwe - SW.. het is inderdaad een wagen om te genieten.. Ik rijd al meer dan 73.000km naar volle tevredenheid in mijn Black Mamba..