Alex VB Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Voor de mensen die interesse hebben en dichtbij wonen een open garage meeting van Meguiar's Nederland. Ik kreeg onderstaand mailtje van Paul van Meguiar's Nederland. Vrijdag 6 Augustus hebben we dan eindelijk de eerste echte Open Garage Meeting bij MTEC in Baarn (MTEC, Hermesweg 5A, 3741 GP Baarn. De bijeenkomst start om 18.00 uur en zal eindigen om 22.00 uur. Het Meguiar's team is aanwezig om al uw vragen en/of lakproblemen te bekijken en u een passend advies te geven. Uiteraard kunt u tijdens deze bijeenkomst ook onze producten uitproberen, zodat u er zeker van kan zijn dat het gekozen product de oplossing is voor uw auto. Er zijn twee zeer speciale auto's aanwezig. 1 daarvan zien jullie hier alvast. Wij proberen bij elke Open Garage Meeting ten minste 1 spectaculaire auto te kunnen tonen. We hopen zoveel mogelijk mensen te verwelkomen deze vrijdag. Paul Meguiar's Holland
Guest Jantje Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 waar is hier dan? ik zie geen foto Baarn is wel hier om de hoek, misschien dat ik daar maar is ga buurten
Alex VB Posted August 4, 2010 Author Posted August 4, 2010 Ik was de foto ook aan het zoeken. Ik heb het mailtje van Paul gewoon onbewerkt geplaatst.. Ik zou vrijdag zeker gaan kijken.
ger.w. Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 Ben helaas verhinderd Alex. Als er nog een 2e sessie komt ben ik daar als het even kan zeker bij
Alex VB Posted August 4, 2010 Author Posted August 4, 2010 Ger, Ik ben er ook niet. Ik ben vanaf morgen enkele dagen in Hanau Duitsland voor mijn werk.. Ik ben pas zaterdag laat terug.
Guest Jantje Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 In overleg met Alex ga ik aanstaande vrijdag proberen om voor de kiaclub een poetsdag te regelen centraal in Nederland. Hopelijk is daar dan meer animo voor dan de poetsdag in Belgie. Moet alleen nog even kijken of het gaat lukken om daar heen te gaan.
scorpioshuma Posted August 24, 2010 Posted August 24, 2010 In overleg met Alex ga ik aanstaande vrijdag proberen om voor de kiaclub een poetsdag te regelen centraal in Nederland. Hopelijk is daar dan meer animo voor dan de poetsdag in Belgie. Moet alleen nog even kijken of het gaat lukken om daar heen te gaan. Nam mezelf elke keer voor te vragen hoe het is afgelopen, maar vergat het elke keer om dit topic erbij te zoeken. Hoe is het gegaan Jantje ? Ben je nog geweest ?
Smart Posted August 24, 2010 Posted August 24, 2010 Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, temeer omdat ik de Meguiar's detailday in september in Belgi
Guest Jantje Posted August 24, 2010 Posted August 24, 2010 Nope had het helaas te druk met me werk. Ik hoop een volgende keer wel te kunnen.
Vrieswijk Posted June 22, 2011 Posted June 22, 2011 Jammer, ik was er erg graag bij geweest, maar dan zitten we net in Frankrijk op vakantie. Ik houd me aanbevolen voor een vervolg. André
Smart Posted June 22, 2011 Posted June 22, 2011 Antwoord van Jantje was toch echt van een jaar geleden....!
Recommended Posts