Jump to content

Meguiar's open Garage Meeting @ MTEC Baarn

Recommended Posts

Voor de mensen die interesse hebben en dichtbij wonen een open garage meeting van Meguiar's Nederland. Ik kreeg onderstaand mailtje van Paul van Meguiar's Nederland.

Vrijdag 6 Augustus hebben we dan eindelijk de eerste echte Open Garage Meeting bij MTEC in Baarn (MTEC, Hermesweg 5A, 3741 GP Baarn. De bijeenkomst start om 18.00 uur en zal eindigen om 22.00 uur.

Het Meguiar's team is aanwezig om al uw vragen en/of lakproblemen te bekijken en u een passend advies te geven. Uiteraard kunt u tijdens deze bijeenkomst ook onze producten uitproberen, zodat u er zeker van kan zijn dat het gekozen product de oplossing is voor uw auto.

Er zijn twee zeer speciale auto's aanwezig. 1 daarvan zien jullie hier alvast. Wij proberen bij elke Open Garage Meeting ten minste 1 spectaculaire auto te kunnen tonen.

We hopen zoveel mogelijk mensen te verwelkomen deze vrijdag.

Paul

Meguiar's Holland

Guest Jantje

In overleg met Alex ga ik aanstaande vrijdag proberen om voor de kiaclub een poetsdag te regelen centraal in Nederland.

Hopelijk is daar dan meer animo voor dan de poetsdag in Belgie.

Moet alleen nog even kijken of het gaat lukken om daar heen te gaan.

• 3 weeks later...
In overleg met Alex ga ik aanstaande vrijdag proberen om voor de kiaclub een poetsdag te regelen centraal in Nederland.

Hopelijk is daar dan meer animo voor dan de poetsdag in Belgie.

Moet alleen nog even kijken of het gaat lukken om daar heen te gaan.

Nam mezelf elke keer voor te vragen hoe het is afgelopen, maar vergat het elke keer om dit topic erbij te zoeken.

Hoe is het gegaan Jantje ? Ben je nog geweest ?

• 9 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...