Tazteam Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Ik ga hier het spits afbijten. Wij hebben al verschillende malen diverse Kiarijders via het forum "live" te mogen begroeten buiten de events om. Dat is telkens zeer leuk geworden, en zijn er wat foto's gemaakt. Daarom hier een nieuw item "Meet & Greet". Ik hoop dan ook dat andere Kiarijders welke elkaar buiten de events en het forum ontmoeten, een keer wat foto's kunnen maken en hier te posten, zou erg leuk zijn.
Tazteam Posted May 23, 2006 Author Posted May 23, 2006 Deze foto's zijn gemaakt aan de Belgisch/Nederlandse grens tijdens de overdracht van de sideskirts. Nu was ook duidelijk te zien dat de EX uitvoeringen in Nederland en Belgie sterk verschillen van diverse accesoires. Sorry dat de foto's wat donker zijn. Philip
Tazteam Posted May 23, 2006 Author Posted May 23, 2006 Naar wat pm-tjs uitwisselen zijn we toch een keer bij elkaar gekomen voor wat diverse info uit te wisselen. Leuke tijd gehad en beide zijn we nu een heel stuk wijzer geworden, en daar ging het tenslotte om.
4ice Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Hoi Philip en Agnes, bedankt voor jullie gastvrijheid (en voor de heerlijke salade!). Het was gezellig en ik heb er inderdaad een hoop van opgestoken. Ook indrukwekkend om de audio installatie in het echt te horen. Sjors
Tazteam Posted October 1, 2006 Author Posted October 1, 2006 Hier wat foto's van Arie Picanto en Tazteam op het polderevent in Krimpen ad Ijssel. Sorry dat bij elke meet en greet de andere Pica ook blauw is Philip
xurf4xs Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 Gaat de 'Meet & Greet' alleen met blauwe Picanto's , of is dit voor elk type Kia bedoeld. In iedergeval een leuk idee !
Tazteam Posted October 2, 2006 Author Posted October 2, 2006 Gaat de 'Meet & Greet' alleen met blauwe Picanto's , of is dit voor elk type Kia bedoeld.In iedergeval een leuk idee ! Bedankt voor je reactie Mijn bedoeling was gewoon meer foto's op het forum te krijgen van diverse Kia's. En dan maakt het model of de uitvoering helemaal niets uit, gewoon een extra aanvulling op het forum. En dat het in de meet en greet tot nu toe alleen maar blauwe Pica's zijn......................louter toeval. Philip
Recommended Posts