Guest Herman Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Zondag 21 mei 2006, Basiscursus terreinrijden in Oss. Zo nat was het. Het had de dagen ervoor flink geregend zodat het terrein een goede uitdaging was. Overzichtfoto deel van de deelnemers. Eerste proef. Niet zo steil als het op de foto lijkt. Leuk!!!!!! Video van een proef die we eigenlijk NIET moesten doen. Dit is een andere proef maar dan tegen de richting in. Veel spannender. Klik het plaatje voor de video. Met excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's. Camera had er de kracht niet meer voor Quote
AJ Mol Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Herman bedankt voor het plaatsen voor de foto's en het filmpje. Ik heb verder gelezen, dat je het goed naar je zin hebt gehad. Lekker veel blubber, dat geeft een extra dimensie aan de training. En inderdaad de Sorento is geen suffe auto. Was er niet nog een Kia bij, er had zich nog iemand opgegeven? Quote
Guest Herman Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Als je goed kijkt, zie je de rode Sportage van Ed Gerritse achter mij staan Er was ook nog een Sorento opgegeven maar die heeft zijn datum verschoven. Quote
AJ Mol Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Je hebt gelijk Herman. Ik had er overheen gelezen bij je andere bericht. Maakt het plaatje voor mij weer kompleet. De volgende cursus is 28 mei te Zeumeren. Hier doen ook 2 Sorento's aan mee. Er zijn nog steeds mogelijkheden om je hiervoor op te geven, daarna wordt het weer in het voorjaar van 2007. Quote
Recommended Posts