Hendricus Geplaatst 15 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 15 Augustus, 2010 Als 'aanstichter' van deze discussie wil ik graag nog even reageren. Ik heb nooit aangegeven dat ik de Venga een sleche auto vind; integendeel, het is en blijft zeker -qua prijs/kwaliteit-verhouding- een goede aanbieding. Het is alleen jammer dat, in mijn beleving, wij in Nederland alle kinderziektes uit het model mogen halen. Ik ben een persoon, die als autorijder iemand van het type 'sleutel omdraaien en rijden' is. Zie het zoals de meeste personen hun computer gebruiken: knop indrukken en draaien, verder geen gezeur. Ik heb er geen behoefte aan om verder iedere keer bij mijn garage langs te moeten voor een update, voor een raam dat klemt, een ophanging die piept enz. Bovendien is mijn garage ca. 15 km. uit de buurt, de garage is voornamelijk onder kantooruren geopend en dit kost mij telkens te veel tijd! Nog afgezien van levertijden m.b.t. accessoires. Mijn Quote
Smart Geplaatst 15 Augustus, 2010 Geplaatst 15 Augustus, 2010 Zomaar een paar vragen van een leek: Waar wordt de Venga geproduceerd ? Is dat mogelijk in de nieuwe fabriek in Slowakije en heeft men daar aanloop- c.q. kwaliteitscontroleproblemen ? Het valt mij op dat er natuurlijk klachten zijn over de Kia producten (maar bij welke auto heb je nooit problemen ??) maar bij de Venga wel erg veel (en van hetzelfde)Te weinig getest en te vroeg in de markt gezet ?? Ik neem aan dat de zeer moderne fabriek in Tsjechi Quote
ger.w. Geplaatst 15 Augustus, 2010 Geplaatst 15 Augustus, 2010 Ik beweer ook zeker niet dat Kia slechte auto's bouwt. Ik heb 5 jaar lang de sportage 2.7 gereden en kwam 1 x per jaar bij de dealer voor de grote of kleine beurt. Met de sorento wat probleempjes die hoofdzakelijk te maken hebben met stripjes en in het begin met de interface stuurwiel > JVC nav. Maar dat zijn duidelijk problemen van toeleveranciers van after sales producten. Met de Sorento (toch ook een nieuw model) is verder absoluut niets mis. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.