bluff Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Na maanden als kijkend en lerend forumlid, nu maar eens even voorstellen. Sinds 2003 rijd ik een Kia Rio maar vrijdag kan ik een ik een nieuwe Cee'd ophalen . Mijn Rio uit 2003 mag naar de handel! De Cee'd is een zuigergrijze executive geworden en ziet er prachtig uit. Maar dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen. De Rio heeft de gebruikelijke kwaaltjes gehad en mag nu een nieuwe eigenaar gaan zoeken. Met de Cee'd hoop ik ook minimaal 7 jaar te doen. Groeten Richard. Quote
Smart Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Een beetje BLUFF kan geen kwaad....... Welkom op het forum en gefeliciteerd met jouwe mooi aanwinst.....in de kleur zuigergrijs, hahahaha! Geniet ervan! Quote
bluff Posted August 14, 2010 Author Posted August 14, 2010 Gisteren de auto opgehaald en de eerste kilometers zitten er op. Ik moet zeggen, de auto rijdt wel erg lekker. Quote
bluff Posted August 21, 2010 Author Posted August 21, 2010 (edited) Dit is 'm dan Edited August 21, 2010 by bluff Gelukt Quote
Smart Posted August 21, 2010 Posted August 21, 2010 Inderdaad geen Bluff......ziet er strak uit!! Quote
Recommended Posts